Το Hartsfield-Jackson International της Ατλάντα, το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του κόσμου, έχει μετατρέψει έναν διάδρομο σε χώρο στάθμευσης καιθηλωμένων αεροσκαφών. Το 80% των υπαλλήλων του αεροδρομίου της Φραγκφούρτης είδε το ωράριό του να μειώνεται αισθητά και πολλοί εξ αυτών πλέον δεν πηγαίνουν καθόλου στη δουλειά. Το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ έχει κλείσει δύο από τα τρία τερματικά του και το εξειδικευμένο σε κοντινά δρομολόγια London City Airport έχει αναστείλει όλες τις πτήσεις μέχρι τα τέλη Απριλίου. Το αεροδρόμιο Orly κοντά στο Παρίσι κλείνει επίσης προσωρινά.
Όπως επισημαίνει σε ρεπορτάζ του το Bloomberg η ξαφνική κατάρρευση των αεροπορικών ταξιδιών έχει βεβαίως σοβαρό αντίκτυπο στις ταμειακές ροές των αεροδρομίων. Τα τέλη που εισπράττουν από τις αεροπορικές εταιρείες έχουν σημειώσει κατακόρυφη πτώση, όπως και τα εμπορικά έσοδα από υπηρεσίες όπως είναι η στάθμευση αυτοκινήτων. Εάν οι παραχωρήσεις λιανικής ή οι αντιπρόσωποι ενοικίασης αυτοκινήτων σταματήσουν και αυτοί θα μπορούσε να εξαλειφθεί ακόμη μία πηγή μια άλλη πηγή εισοδήματος. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες διαχείρισης αεροδρομίων εκτιμούν ότι θα έχουν απώλειες 14 δισ. ευρώ.
Όπως και οι αεροπορικές και οι διαχειριστές αεροδρομίων ζητούν από τις κυβερνήσεις οικονομική στήριξη. Για όσα αεροδρόμια είναι πλήρως ιδιωτικοποιημένα αυτό θα είναι πιο δύσκολο. Οι διεθνείς επενδυτές που χρηματοδότησαν την τεράστια επέκταση του κλάδου τα τελευταία χρόνια θα πρέπει να κάνουν και εκείνοι θυσίες. Ωστόσο όπου τα αεροδρόμια παραμένουν στα χέρια του δημοσίου, όπως στις ΗΠΑ για παράδειγμα, τα σχέδια διάσωσης δεν είναι τόσο αμφιλεγόμενα. Η αμερικανική κυβέρνηση έχει ήδη προβλέψει βοήθεια 10 δισ. δολαρίων για τα αεροδρόμια της χώρας.
Τα κεντρικά αεροδρόμια σε Παρίσι και Φραγκφρούρτη, αν και μερικώς εισηγμένα, έχουν επίσης το δημόσιο στη μετοχική τους σύνθεση και μπορούν να βρουν ευήκοα ώτα. Πιο δύσκολα είναι σύμφωνα με το Bloomberg τα πράγματα για τα αεροδρόμια της Βρετανίας.