Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Εκτόξευση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ προκαλεί η εξάπλωση του κοροναϊού στη χώρα μας και όσο το κλίμα της ανησυχίας που επικρατεί εντείνεται, τόσο αναμένεται να αυξηθεί η κατανάλωση σε βασικά είδη. Αντίθετα, πτώση του τζίρου καταγράφεται στα εμπορικά καταστήματα ειδών ένδυσης υπόδησης και οικιακού εξοπλισμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI, την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar και όχι τα επί ζυγίω) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).
Ωστόσο, σε αμιγώς συγκρίσιμη βάση την εν λόγω εβδομάδα οι τζίροι στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα εμφανίζονται ενισχυμένοι κατά 41,8%.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική