Νέος «χάρτης» δικαιωμάτων καταναλωτών στο e-εμπόριο

Οι νέες τάσεις όπως προκύπτουν από τα στοιχεία της PayPal
Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020 06:00
SHUTTERSTOCK

Από την έντυπη έκδοση

Είτε λόγω ανάγκης, είτε λόγω τεχνολογικής τάσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πλέον ένα καταξιωμένο κανάλι αγορών, η χρήση του οποίου διευρύνεται δημιουργώντας νέα δεδομένα στην κατανάλωση. Η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και του εμπορίου μέσω φορητών ψηφιακών συσκευών οδηγεί σε νέο χάρτη δικαιωμάτων του καταναλωτή. 

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της PayPal τα δικαιώματα του καταναλωτή όπως διατυπώθηκαν πριν από τουλάχιστον μισό αιώνα παραμένουν σήμερα σε ισχύ, εντούτοις στον 21ο αιώνα η τρέχουσα υλοποίησή τους αποκτά επιπρόσθετες και εντελώς νέες διαστάσεις.

Οι καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, και πιο συγκεκριμένα το e-commerce και το mobile commerce έχουν συνεισφέρει σε μια νέα ερμηνεία, με τις εταιρείες να ξεπερνούν η μία την άλλη, προκειμένου να ανταποκριθούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Το δικαίωμα του καταναλωτή στην πλήρη και σαφή πληροφόρηση δεν σχετίζεται μόνο με τη δυνατότητα να έχει κανείς εύκολη πρόσβαση στα προσφερόμενα είδη σε διάφορα κανάλια, αλλά επίσης με την παροχή ακριβούς περιγραφής του εκάστοτε προϊόντος ή υπηρεσίας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα