Στοχευμένες εξαγορές, Έλληνες επιστήμονες και τεχνικοί, αυξανόμενα μερίσματα είναι ο απολογισμός της πορείας της Entersoft τη δύσκολη δεκαετία από το 2010 έως το 2019. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση καθώς το 2009 εξαγόρασε την Retail Link, γεγονός που της δίνει επιπλέον πλεονέκτημα αυτή την περίοδο, καθώς είναι πρωταρχικός στόχος της κυβέρνησης να προωθήσει με άλματα την ηλεκτρονική τιμολόγηση, κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω την πελατεία της Entersoft που αριθμεί τις 3.500 ελληνικές επιχειρήσεις χωρίς να υπολογίζονται οι πελάτες της στο εξωτερικό, καθώς η εταιρεία έχει παρουσία σε 23 χώρες. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η διοίκηση, η Entersoft είναι μια «17χρονη» που μεγάλωσε αθόρυβα και μεθοδικά και έχει φτάσει, μαζί με τη θυγατρική της Retail Link, να διαχειρίζονται ή να οργανώνουν συναλλαγές που φθάνουν το 9%-9,5% του ΑΕΠ! Οι ανάγκες ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών εταιρειών και Οργανισμών δείχνουν ότι θα συνεχίσει να μεγαλώνει το ποσοστό αυτό. Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί πως το 94% των πελατών της Entersoft δηλώνει ότι θα έκανε σύσταση για τα προϊόντα της σε κάποια άλλη εταιρεία.
Τα τελευταία χρόνια εκτός από τη Retail Link η Entersoft εξαγόρασε την Alpha Software (2014) και τη δραστηριότητα Enterprise mobility της Sieben, διευρύνοντας σημαντικά τη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της, καθώς και το πελατολόγιό της. Έτσι, εκτός από το flagship προϊόν της ERP και τα CRM, Retail, WMS, Mobile προϊόντα της που ανέπτυξε πάνω σε τελευταίας τεχνολογίας πλατφόρμα για διάφορες κάθετες αγορές, διαθέτει πλέον λύσεις Mobile σε Android, Cloud λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, Αρχειοθέτησης, Ανταλλαγής πληροφοριών EDI, Διαχείρισης δικτύου αντιπροσώπων και Αναπλήρωσης αποθεμάτων τελικών σημείων πώλησης για την εφοδιαστική αλυσίδα, απευθυνόμενη πλέον στην αγορά με ευρύτατη γκάμα ιδιοπαραγόμενων λογισμικών.
Πέραν των εξαγορών που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια, η ικανότητά της Entersoft να διαφυλάσσει το επιστημονικό της δυναμικό και να κρατάει στην Ελλάδα ικανά στελέχη, την καθιστούν ακόμη πιο ισχυρή. Επιπλέον η σταθερή ανάπτυξη ενίσχυσε το εταιρικό οικοδόμημα της εταιρείας που τα τελευταία χρόνια διευρύνει διαρκώς τα ταμειακά της διαθέσιμα (αυτή την περίοδο είναι πάνω από 3 εκατ. ευρώ).
Αυτή η ανοδική πορεία της Entersoft κόντρα στη δύσκολη 10ετία έφερε την εμπιστοσύνη πολύ σοβαρών θεσμικών επενδυτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που έχουν θέσεις στην εταιρεία από το 2008 που μπήκε στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η σχέση της εταιρείας με τους θεσμικούς και τους ιδιώτες επενδυτές είναι ισχυρή, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έδινε διαρκώς αυξανόμενο μέρισμα που έφτανε περίπου στο 55% των καθαρών κερδών. Η κερδοφορία της είναι σταθερά υψηλή και αυξήθηκε την τελευταία τριετία, ξεπερνώντας το 20%.
Όπως επισημαίνει η διοίκηση της Entersoft, η κουλτούρα που έχει αναπτύξει η εταιρεία και η σταθερή της διοίκηση είναι τα μεγάλα της ατού για το επόμενο βήμα.