Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Στην αντεπίθεση μετά τις καταγγελίες της Rail Cargo Logistics Goldair για αθέμιτο ανταγωνισμό, δεσπόζουσα θέση στην αγορά και εφαρμοζόμενες χρεώσεις, περνά με μία νομικά στοιχειοθετημένη πολυσέλιδη απάντηση, που κατέθεσε την περασμένη εβδομάδα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η επιχειρηματική σύγκρουση με διακύβευμα συμβόλαια αρκετών χιλιάδων ευρώ φαίνεται να κορυφώνεται με την ΡΑΣ να καλείται, με πιθανή συνδρομή της Επιτροπής Ανταγωνισμού, να εκδώσει δεσμευτικές αποφάσεις επιβάλλοντας κανόνες στην σιδηροδρομική αγορά.
Η «Ν» σήμερα αποκαλύπτει το σκεπτικό της απάντησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις καταγγελίες της Rail Cargo Logistics Goldair οι οποίες είχαν δύο σκέλη, καθώς στρέφονταν κατά των εφαρμοζόμενων χρεώσεων από την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και για δεσμευμένες πωλήσεις. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππός Τσαλίδης (το πρώτο μέρος δημοσιεύσαμε 3.2.2020) αναφέρεται εκτενώς στο θέμα και ξεδιπλώνει το σκεπτικό της εταιρείας σχετικά με τις καταγγελίες.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική