Από την έντυπη έκδοση
Εν αναμονή της ηλεκτροδότησης του σταθμού στην Κάτω Αχαϊά βρίσκεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την έναρξη των δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας προς τη Δυτική Αχαΐα.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η εταιρεία, για «να ξεκινήσουν τα νέα δρομολόγια του προαστιακού από και προς την Κάτω Αχαϊά, πρέπει να διαμορφωθούν οι απαραίτητες συνθήκες για την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού, καθώς και του εκδοτηρίου της Κάτω Αχαϊάς».
Ειδικότερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένει την ηλεκτροδότηση του προσωρινού εκδοτηρίου εισιτηρίων στην Κάτω Αχαϊά από το δίκτυο της ΔΕΗ, καθώς και τη σύνδεση με το διαδίκτυο, η οποία είναι απαραίτητη για την έκδοση εισιτηρίων μέσω του κεντρικού συστήματος της εταιρείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μεγάλη ανταπόκριση των Πατρινών στην υφιστάμενη γραμμή από Πάτρα προς Ρίο και Καστελλόκαμπο ωθεί τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να ανακοινώσει ένα ελκυστικό εισιτήριο για τη νέα γραμμή προς την Κάτω Αχαϊά με παράλληλες εκπτώσεις και ειδικές τιμές για τη γραμμή Πάτρα-Ρίο. Το κόστος δηλαδή, για το δρομολόγιο Κάτω Αχαϊά-Πάτρα-Ρίο, με ανταπόκριση σε ΒΙΠΕ Πατρών από τα Τσουκαλαίικα, Πανεπιστήμιο και ΠΓΝΠ από Καστελλόκαμπο και Αγ. Βασίλειο, από Ρίο, θα είναι στα 3 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι στο 1,4 ευρώ είναι το κόστος της απλής μετάβασης από Πάτρα σε Ρίο σήμερα.
Τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, θα είναι καθημερινά 5, σε πρώτη φάση, ενώ την άνοιξη θα αυξηθούν προκειμένου να υπάρχει πλήρης αντιστοίχιση με τη γραμμή Πάτρα Καστελλόκαμπος - Ρίο και Αγ. Βασίλειος (ΠΓΝΠ και Πανεπιστήμιο).
Φάνης Ζώης