Σε περίπου έξι μήνες θα είναι έτοιμο το πιο επικίνδυνο και δύσκολο κομμάτι του Πετάλου του Μαλιακού, μήκους 50 χλμ., δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρόοδο των έργων, τα οποία επιθεώρησε το πρωί. Όπως είπε έχουν παραδοθεί από το Σεπτέμβριο έως σήμερα 37,5 χλμ. του πετάλου (το τμήμα από το Λογγό έως τις Θερμοπύλες) και απομένουν ακόμα περίπου 17 χλμ. μέχρι τον κόμβο της Λαμίας, τα οποία θα παραδοθούν το αργότερο το Μάιο του 2008.
Ο κ. Σουφλιάς είπε πως η κατασκευή του τμήματος του Μαλιακού από τον Α/Κ Αγ. Μαρίνας Στυλίδας μέχρι τον Α/Κ Ραχών προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς και εκτίμησε ότι μπορεί να τελειώσει στο τέλος του 2009.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, αφού τόνισε πως το «φονικό» πέταλο του Μαλιακού μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, πρόσθεσε πως αυτά τα έργα συνδυάζονται με μία σειρά από άλλα μεγάλα έργα στον Κεντρικό οδικό άξονα Βορρά-Νότου της χώρας, που ήδη ξεκινούν με συμβάσεις παραχώρησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Δρόμοι Ανάπτυξης».
Διεκρίνισε πως αυτά περιλαμβάνουν:
- Την αναβάθμιση του υφιστάμενου τμήματος Αθήνα - Σκάρφεια, μήκους 152 χλμ., που θα έχει ολοκληρωθεί σε περίπου 2,5 χρόνια. Η αναβάθμιση του τμήματος αυτού αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Ιόνιας Οδού.
- Την αναβάθμιση του υφιστάμενου τμήματος αυτοκινητοδρόμου, από τις Ράχες έως το Κλειδί Ημαθίας, μήκους 205 χλμ., που θα έχει ολοκληρωθεί σε περίπου ενάμισι χρόνο.
- Το δυσκολότερο νέο τμήμα ελληνικού αυτοκινητοδρόμου, με τις σήραγγες στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα, το οποίο θα δοθεί στην κυκλοφορία σε 4,5 χρόνια.
Σε αυτά τα έργα θα προστεθεί ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα και οι υπόλοιποι Δρόμοι Ανάπτυξης, ενώ με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού και των Δρόμων Ανάπτυξης η Ελλάδα θα μπει σε μία νέα εποχή, πρόσθεσε ο κ. Σουφλιάς.