Ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια εντός Ευρώπης «βλέπει» η Ryanair, ειδικά στην περίπτωση που συνεχισθεί η εξάπλωση της επιδημίας του κοροναϊού, στρέφοντας τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες σε κοντινότερους προορισμούς.
Οι τάσεις του 2003, τότε που οι ταξιδιώτες απέφευγαν την Ασία εξαιτίας της άτυπης πνευμονίας(SARS), καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ενδεχομένως να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες,, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Ryanair, Νιλ Σόραχαν, σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
Για τη Ryanair, ενδεχόμενη αύξηση των ταξιδίων στην Ευρώπη θα συμβάλει στην ενίσχυση των περιθωρίων κέρδους, καθώς ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους προσπαθεί να αντεπεξέλθει στην καθήλωση των 737 ΜΑΧ της Boeing. Η Ruanair επιβεβαίωσε ότι οι παραδόσεις στην παραγγελία 200 αεροσκαφών 737ΜΑΧ δεν πρόκεται να αρχίσουν ενωρίτερα από τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, γεγονός που σημαίνει ότι θα χρειασθεί περισσότερο χρόνο να υλοποιήσει τον μακροπρόθεσμο στόχο για τη μεταφορά 200 εκατ. επιβατών ετησίως. Αρχικά, η Ryanair υπολόγζε να φθάσει το όριο των 200 εκατ. επιβατών τη χρονιά έως τον Μάρτιο του 2024, τώρα όμως αναμένει ότι θα χρειασθεί τουλάχιστον έως το 2025 ή το 2026. Για το φετινό οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2020 προβλέπει τη μεταφορά 154 εκατ. επιβατών. Η Ruanair -ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους της Ευρώπης- ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 88 εκατ. ευρώ(98 εκατ. δολάρια) για το τρίτο τρίμηνο έως τον Δεκέμβριο, έναντι ζημιών ένα χρόνο πριν. Οι κρατήσεις είναι αυξημένες 1% σε σύγκριση με πέρυσι, με 96% πληρότερα αεροσκαφών.
naftemporiki.gr