Το HR σε ένα ψηφιακό περιβάλλον όπου «τα πάντα ρει»

Karolina Marzantowicz και Jan Karel Sindorff μιλούν στη «Ν» για τη νέα εποχή εποχή
Δευτέρα, 03 Φεβρουαρίου 2020 06:00

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
 
Πάνω από τα μισά (56%) στελέχη HR θεωρούν ότι η εξοικείωση του ανθρώπινου δυναμικού με τις νέες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση γι’ αυτούς, ενώ τρεις στους τέσσερις (76%) οργανισμούς ανθρώπινου δυναμικού θεωρούν ότι το HR θα πρέπει να αμφισβητήσει έντονα το παραδοσιακό χαρτοφυλάκιο πρακτικών για τη μελλοντική σύνθεση του ανθρώπινου δυναμικού προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των επιχειρήσεων στο ψηφιακό περιβάλλον.

Σύμφωνα με μελέτη της KPMG (Future of HR 2020), για να διαχειριστούν τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης και των άλλων σχετικών τεχνολογιών στο εργατικό δυναμικό, οι δύο στους τρεις HR managers και τα στελέχη των τμημάτων HR (66%) προτεραιοποιούν την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού. Πρόκειται για ένα μείζον θέμα, όπως επιβεβαιώνουν με τις απόψεις τους στη «N» ηγετικά στελέχη HR με εμπειρία σε κολοσσούς της παγκόσμιας αγοράς.

Ο Jan Karel Sindorff, Global Head of Talent Acquisition, ING, πέρα από την ευθύνη του για τη στρατηγική προσλήψεων της ING έχει εργαστεί στο recruitment μεγάλων οργανισμών όπως οι Mars, Vodafone, Vanderlande και έχει ιδρύσει και δική του εταιρεία boutique, με δραστηριότητα στο coaching. Από την εμπειρία του σε διαφορετικούς οργανισμούς και επιχειρηματικούς κλάδους, μας μεταφέρει την άποψη ότι η πρόκληση στην προοπτική πρόσληψης είναι ίδια στους περισσότερους τομείς. «Η έλλειψη ανθρώπων είναι ευρέως διαδεδομένη. Συνολικά, οι πιο δύσκολες καταστάσεις είναι σε εταιρείες που βρίσκονται σε μεταβατική φάση. Κατά τη διάρκεια αυτών των μεταβατικών περιόδων, οι εταιρείες τείνουν να αναζητούν ανθρώπους με ικανότητες που δεν χρειάζονταν πριν. Επομένως, η αγορά δεν βλέπει με ενδιαφέρον αυτή την εταιρεία ως πιθανό νέο εργοδότη», σημειώνει, εξηγώντας προς τις επιχειρήσεις ότι πρέπει να πείθουν και να ανοικοδομούν γρήγορα το brand τους, σε συνέχεια δύσκολων καταστάσεων.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα