Τα αποτελέσματα εννεαμήνου 2007 με την ολική ενοποίηση των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) για περίοδο εννέα μηνών ανακοίνωσε σήμερα η Folli Follie.
Όσον αφορά στην ενοποίηση, όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συγκρίσεις σε επίπεδο εννεαμήνου δεδομένου ότι τα αποτελέσματα του 2006 περιελάμβαναν την ενοποίηση των ΚΑΕ για περίοδο πέντε μηνών.
Για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 30 Σεπτεμβρίου 2007 ο όμιλος παρουσίασε σε ενοποιημένη βάση κύκλο εργασιών € 465,6 εκατ. έναντι € 331,3 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2006, δηλαδή αύξηση κατά 40,5%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 27,6% και ανήλθαν στα € 119,2 εκατ. από € 93,4 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα € 100 εκατ. σε σχέση με € 85,5 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2006 (+17%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα € 75,5 εκατ. από 64,8 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 16,3% παρά τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα σε σύγκριση με το πρώτο εννεάμηνο του 2006 και λαμβάνοντας υπόψη τα χρηματοοικονομικά έξοδα που αφορούν στην εξαγορά της Links of London τον Ιούλιο του 2006.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε € 60,7 εκατ. από € 52 εκατ. το 2006 (+16,7%).
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα € 1,84 έναντι € 1,58, αύξηση 16,5 %.
Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 30 Σεπτεμβρίου 2007, κύκλο εργασιών € 205,6 εκατ. έναντι € 176,8 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,3%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 28,7% και ανήλθαν στα € 66,4 εκατ. από € 51,6 εκατ.
Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο εννεάμηνο του 2007 η Ιαπωνία σημείωσε το 15,1% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 52,6%, η Ευρώπη κατέγραψε το 17,2%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15,1%.
Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 34% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.