Σε 136,78 εκατ. ευρώ ανήλθε στο εννεάμηνο του 2007 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. έναντι παρουσιάζοντας αύξηση 20,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 42,94 εκατ. ευρώ από 36,25 εκατ. ευρώ (αύξηση 18,4%) ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας σε 25,43 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 13,5% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2006.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε η σημαντική βελτίωση του μεταφορικού έργου στη γραμμή της Δωδεκανήσου, τόσο στους επιβάτες και τα Ι.Χ. οχήματα όσο και στα φορτηγά αυτοκίνητα, λόγω της δρομολόγησης του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου Διαγόρας καθ' όλη τη διάρκεια του τρέχοντος Εννεαμήνου. Σημειώνεται ότι το πλοίο αποκτήθηκε τον Ιούλιο του 2006 και δρομολογήθηκε τον Αύγουστο του 2006.
Στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε και η μεσοσταθμική αύξηση του εσόδου ανά μεταφερόμενο επιβάτη και όχημα στις γραμμές των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, που επιτεύχθηκε μετά τη μερική απελευθέρωση του κρατικού ναυλολογίου τον Μάιο του 2006 και την εφαρμογή από τον Όμιλό μας, μιας ελεύθερης εμπορικής πολιτικής προσαρμοσμένης στους κανόνες της προσφοράς και της ζήτησης.
Ιδιαίτερη συμβολή στην αύξηση του κύκλου εργασιών είχε επίσης η βελτίωση των πληροτήτων στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας όπου εκτελώντας 47,6% λιγότερα δρομολόγια, μετά τη μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Star 1 στη γραμμή της Βορείου Θαλάσσης, ο Όμιλος βελτίωσε σημαντικά το μεταφορικό έργο του Blue Horizon και τα έσοδα ανά δρομολόγιο συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, στη γραμμή της Βορείου Θαλάσσης όπου δραστηριοποιείται το πλοίο Blue Star 1 από τις 29 Ιανουαρίου 2007, οι πληρότητες έχουν κυμανθεί σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενώ το μέσο έσοδο ανά μεταφερόμενο επιβάτη, Ι.Χ. όχημα και φορτηγό αυτοκίνητο είναι σαφώς υψηλότερο του αντίστοιχου που παρήγαγε το πλοίο στη γραμμή της Αδριατικής κατά το περυσινό εννεάμηνο.
Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου (ΕΒΙΤDA) βελτιώθηκε κατά 18,4% κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των εσόδων, της μικρής ποσοστιαίας αύξησης των εξόδων διοικητικής λειτουργίας καθώς και της δρομολόγησης των πλοίων σε γραμμές όπου επιτυγχάνεται πλήρης εκμετάλλευσή τους καθ'όλη τη διάρκεια του έτους, και επετεύχθη παρά τη σημαντική αύξηση κατά 11% της μέσης τιμής των καυσίμων κατά τη διάρκεια του Γ'Τριμήνου του 2007 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006.
Σημειώνεται ότι στο εννεάμηνο του 2007 τα κέρδη μετά από φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας δεν περιλαμβάνουν έκτακτο κέρδος από πώληση πλοίων που κατά το Εννεάμηνο του 2006 ανήλθε σε 1,3 εκατ. ευρώ περίπου.