Αύξηση σημειώθηκε στα έσοδα και στον αριθμό των τουριστών που επισκέφτηκαν την Ελλάδα, παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις, ανέφερε σε συνέντευξή του ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
Ειδικότερα, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά FM 90.1», αναφέρθηκε στη χθεσινή συνάντησή του με τον πρωθυπουργό, σημειώνοντας πως «έγινε μια ανασκόπηση του εξαμήνου της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας όσον αφορά στο υπουργείο Τουρισμού. Τα τελικά αποτελέσματα στον τομέα του τουρισμού είναι ξεκάθαρα: Είχαμε αύξηση στο μέσο έσοδο ανά επιβάτη, αύξηση στον αριθμό των τουριστών που επισκέφτηκαν τη χώρα μας και μια ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων για το 2019». Σύμφωνα με τον υπουργό, «αυτό δεν ήταν αυτονόητο και, μάλιστα, τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο έδειχναν κάμψη. Για αυτό κινητοποιηθήκαμε άμεσα και διαψεύσαμε τις προβλέψεις αυτές».
Ο Θεοχάρης έκανε γνωστό πως «σήμερα πήρε ΦΕΚ το τελευταίο μέτρο που είχαμε ανακοινώσει για την Thomas Cook, το οποίο αφορά στη δυνατότητα να αναγνωρίζονται με απλοποιημένες διαδικασίες τα απλήρωτα τιμολόγια της Thomas Cook ως επισφαλή. Είναι ένα μέτρο στήριξης επιχειρήσεων, εργαζομένων, αλλά και των ίδιων των τουριστών». Όπως υπογράμμισε, «οι άνθρωποι που αντιμετώπισαν προβλήματα όταν επισκέφτηκαν τη χώρα μας στηρίχτηκαν και συνεχίζουν να στηρίζονται σε μεγάλο και ικανοποιητικό βαθμό. Κι αυτό μας δίνει τη δυνατότητα, από θέση ασφάλειας, η καθεμία επιχείρηση και συνολικά η χώρα μας να ατενίσει το 2020 με αισιοδοξία».
Αναφερόμενος στο μεταναστευτικό ζήτημα και στα νησιά που σηκώνουν το μεγαλύτερο βάρος, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι το υπουργείο επεξεργάζεται με τον ΕΟΤ το κατάλληλο διαφημιστικό πλαίσιο για τις συγκεκριμένες περιοχές, καθώς «είναι σαφές πως καθίσταται αναγκαία η ενίσχυση των νησιών μας σε επικοινωνιακό επίπεδο και σύντομα θα υπάρξουν και σχετικές ανακοινώσεις».
Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ίδιος είχε σήμερα συνάντηση με τον νέο υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη. Οι δύο υπουργοί συμφώνησαν στην άμεση στήριξη της εικόνας των συγκεκριμένων περιοχών και στην ανάγκη χρηματοδότησης της καμπάνιας που ήδη σχεδιάζεται από το πρόγραμμα «Αλληλεγγύη».