Το επικρατέστερο σενάριο για την Ολυμπιακή

Πέμπτη, 06 Δεκεμβρίου 2007 09:32

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το επόμενο βήμα του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστή Χατζηδάκη, είναι η αναζήτηση ιδιωτών επενδυτών που θα χρηματοδοτήσουν τη λύση της «νέας μικρής Ολυμπιακής».

Τα σενάρια της ενεργοποίησης της εταιρείας Pantheon ή της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, ως διάδοχων αερομεταφορέων, αναφέρουν παράγοντες του ΥΜΕ, δεν μπορούν να υλοποιηθούν με κρατική χρηματοδότηση, αφού εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν σε νέα προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η εφαρμογή οποιασδήποτε λύσης για την Ολυμπιακή θα απαιτήσει χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός έτους.

Το επικρατέστερο σενάριο που έχει στα συρτάρια του ο υπουργός Μεταφορών είναι το επιχειρησιακό σχέδιο της Pantheon Αirways, της εταιρείας που ήταν προγραμματισμένη να διαδεχθεί πέρυσι τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπόνησε η αμερικανική Sabre, η εταιρεία θα ξεκινούσε τη δραστηριότητά της με 33 αεροσκάφη, έναντι 40 αεροσκαφών των Ο.Α., ενώ θα κάλυπτε 92 προορισμούς, έναντι περίπου 118 των Ο.Α.

Η νέα εταιρεία θα απασχολούσε 2.162 εργαζομένους, οι οποίοι θα προσλαμβάνονταν από την αγορά με ατομικές συμβάσεις. Επίσης, θα έπαιρνε περιουσιακά στοιχεία των Ο.Α., το όνομα και τα λεγόμενα σλοτς ως συμμετοχή του κράτους και την πλειοψηφία των μετοχών θα την αγόραζαν ιδιώτες επενδυτές ή τράπεζες.

Παράλληλα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και η Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες Α.Ε. θα έμπαιναν σε διαδικασία εκκαθάρισης εν λειτουργία.

ΦΑΝΗΣ ΖΩΗΣ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα