Η Γερμανία διεκδικεί τα σκήπτρα από τη Νορβηγία και αναμένεται φέτος να αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ευρώπης. Από τις αρχές του έτους, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Γερμανία υπερβαίνουν τις αντίστοιχες της Νορβηγίας.
'Εως και τον Νοέμβριο, είχαν πωληθεί 57.533 ηλεκτροκίνητα στη Γερμανία -που ήδη αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης- έναντι αντίστοιχων πωλήσεων 56.893 ηλεκτροκίνητων στη Νορβηγία, σύμφωνα με το Bloomberg, που επικαλείται στατιστικά στοιχεία από τις υπηρεσίες μεταφορών και των δύο χωρών. Η Νορβηγία διατηρούσε τα σκήπτρα στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων στην Ευρώπη τουλάχιστον από το 2010, όταν έκανε το ντεμπούτο του το Nissan Leaf.
Tα συγκεκριμένα στοιχεία δείχνουν την ευρύτερη στροφή των Ευρωπαίων προς την ηλεκτροκίνηση, μια τάση που καθίσταται πιο mainstream και στη γερμανική αγορά, όπου οι μεγάλοι γερμανικοί όμιλοι -Volkswagen, BMW και Daimler- επενδύουν στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Παρότι η Νορβηγία ήταν από τις πρωτοπόρους χώρες, χάρη σε γενναιόδωρα κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων, ο πληθυσμός της χώρας είναι μόλις το 6,4% της Γερμανίας, οπότε είναι περιορισμένες οι αναπτυξιακές προοπτικές.
Οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων σχεδιάζουν την κυκλοφορία 150 νέων μοντέλων ηλεκτροκίνησης έως το 2023, με επενδύσεις 50 δισ. ευρώ έως το 2024, σύμφωνα με τον Μπέρνχαρντ Μάτες, επικεφαλής της γερμανικού λόμπι αυτοκινήτου VDA.
naftemporiki.gr