Παρουσίαση της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2007 14:38
UPD:14:49
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΙΑΟΥ

Τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το 2008 παρουσίασαν την Τρίτη ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. ¶ρης Σπηλιωτόπουλος και η Κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών ASHLEY & HOLMES και Karamella.

Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας για το 2008 θα παρουσιαστεί κατάλληλα προσαρμοσμένη σε 42 χώρες και σε 37 γλώσσες κάτω από μία κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα. Το νέο τουριστικό μοντέλο, το οποίο προβάλλεται επανατοποθετεί την Ελλάδα ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό διεθνούς ακτινοβολίας και ζήτησης, ενισχύει την οικονομική ανάπτυξη και αναβαθμίζει τη διεθνή εικόνα της χώρας.

Τα βασικά σημεία της διεθνούς καμπάνιας για το 2008:

• Πρόκειται για ένα μοντέλο, που δίνει έμφαση στην ποιότητα, την πολυμορφία και τη βιωσιμότητα, συνδέοντας τον Τουρισμό με το Περιβάλλον και την κλασσική κληρονομιά με τη σύγχρονη Ελλάδα.

• Στοχεύει στη δημιουργική τάξη (creative class), δηλαδή στους επισκέπτες που αναζητούν καινούργιες και αληθινές εμπειρίες σε μια σύγχρονη και Ευρωπαϊκή χώρα που παραμένει ανεξερεύνητη.

• Υιοθετεί μια νέα ταυτότητα, η οποία ενσωματώνει εννέα σημαντικούς άξονες, όπως ο Ήλιος και η Θάλασσα, ο Θαλάσσιος Τουρισμός, ο Πολιτιστικός Τουρισμός, ο Περιηγητικός Τουρισμός, ο Τουρισμός Υπαίθρου, ο Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, ο Συνεδριακός Τουρισμός, ο Τουρισμός Πολυτελείας και ο Τουρισμός Πόλεων.

• Οι εννέα κύκλοι του λογοτύπου αντιπροσωπεύουν τους εννέα προαναφερθέντες άξονες, οι οποίοι στο σύνολό τους αγκαλιάζουν τη λέξη ‘Greece’ σηματοδοτώντας μια νέα ολοκληρωμένη ταυτότητα για την Ελλάδα.

• Προβάλλει την Ελλάδα ως ένα προορισμό, ο οποίος προσφέρει στους επισκέπτες ποικίλες εμπειρίες αναδεικνύοντας κάθε πτυχή της ομορφιάς της. Η καμπάνια αγγίζει όσους γνωρίζουν και αγαπούν την Ελλάδα, ενώ προτρέπει τους δυνητικούς επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία αυτή, εδραιώνοντάς την μεταξύ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα