Τη στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης στον νέο μισθωτή που ανέλαβε να «τρέξει» δύο εργοστάσια της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης για τους επόμενους 28 μήνες επανέλαβε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά την επίσκεψή του χθες στη μονάδα της ΕΒΖ στο Πλατύ Ημαθίας, δηλώνοντας επίσης ότι η Ν.Δ. είναι δίπλα στους τευτλοπαραγωγούς και ψηφίζει υπέρ της συνέχισης της καλλιέργειας στη χώρα μας.
Μιλώντας με τευτλοπαραγωγούς, παρουσία και του μισθωτή-επικεφαλής της Royal Sugar ABEE, Χρήστου Καραθανάση, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε ότι «εμείς ως νέα κυβέρνηση βρήκαμε μια βιομηχανία κλειστή, με ασυντήρητα εργοστάσια και τους εργαζόμενους να βρίσκονται σε καθεστώς μετατάξεων. Κακώς σπάρθηκαν τεύτλα φέτος... Έτσι όπως έχει η κατάσταση σήμερα, δεν είναι εφικτό να γίνει η συντήρηση των εργοστασίων και να λειτουργήσει άμεσα το Πλατύ για την παραλαβή τεύτλων» και πως «προχωρήσαμε στη λύση της μίσθωσης των δύο μονάδων, για να μη χάσουν οι παραγωγοί τη συνδεδεμένη και τις ενισχύσεις (κοινοτικά κονδύλια)».
Μετά την αποχώρηση του υπουργού από τη μονάδα της ΕΒΖ στο Πλατύ, ακολούθησε συζήτηση των παραγωγών με τον επικεφαλής της Royal Sugar ABEE, που σε κοινοπραξία με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας ανέλαβε ως μισθωτής τις δύο μονάδες (στο Πλατύ και στις Σέρρες). Οι παραγωγοί ενημερώθηκαν ότι αρχές Δεκεμβρίου θα γνωστοποιηθεί το τιμολόγιο με βάση το οποίο θα παραληφθούν τα τεύτλα στο Πλατύ Ημαθίας. Η πρώτη συμφωνία με τον επικεφαλής της Royal Sugar ΑΒΕΕ αφορά 32 ευρώ/τόνο, χωρίς να υπολογίζεται ωστόσο το κόστος μεταφοράς των τεύτλων από τη μονάδα της εταιρείας στο Πλατύ Ημαθίας στα εργοστάσια βιοαερίου, το οποίο θα επιβαρύνει τους παραγωγούς και υπολογίζεται σε επτά με δέκα ευρώ τον τόνο.
Επίσης, η Royal Sugar έχει ζητήσει από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών τη χρήση της σιδηροδρομικής γραμμής για να μεταφερθούν τα τεύτλα από Ορεστιάδα και Λάρισα. Σιγά-σιγά, λοιπόν, το εγχείρημα μπαίνει στις ράγες, κυριολεκτικά και μεταφορικά.