Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά. Για τη θερινή σεζόν που απέρχεται, οι κρατήσεις είναι περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018, ενώ για την επόμενη σεζόν η TUI έχει αυξήσει κατά 10% περίπου τις προσφερόμενες από τα ξενοδοχεία της κλίνες, ενώ σχεδιάζει το άνοιγμα νέου ξενοδοχείου στη Ρόδο και νέου Robinson Club στην Ιεράπετρα Κρήτης.
Στην κορυφή
Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020. Επισημαίνεται ότι η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020. «Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια» λέει ο κ. Marek Andryszak, CEO της TUI Γερμανίας. Στο πλαίσιο αυτό για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει επιτύχει την αύξηση του αριθμού των κλινών των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Κατά την επέκταση της προσφοράς μας εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα καλό ξενοδοχείο τριών αστέρων επωνυμίας TUI Suneo» προσθέτει ο κ. Stefan Baumert, τουριστικός διευθυντής της TUI Γερμανίας. Στο επίκεντρο της TUI Γερμανίας βρίσκονται τα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και η Δυτική Πελοπόννησος. Επιπλέον, η TUI προσφέρει ειδικά πακέτα τουρισμού και σε Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Θάσο, Σκιάθο, Σάμο, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Κάρπαθο και Λέσβο.
Διεύρυνση χαρτοφυλακίου
Ο γερμανικός όμιλος διευρύνει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων του, που σήμερα στην Ελλάδα αριθμεί συνολικά 49 μονάδες. Από αυτές οι έξι προστέθηκαν μόλις φέτος στον όμιλο. Τον επόμενο χρόνο θα ανοίξει στην Ιεράπετρα της Κρήτης νέο Robinson Club. Με τον κοινοπρακτικό της εταίρο Atlantica Hotels & Resorts, η TUI εξακολουθεί να προωθεί ενεργά την ξενοδοχειακή της στρατηγική στη χώρα. «Είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στην επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία της TUI στην Ελλάδα. Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας μας στοχεύει στην αναβάθμιση και στον εμπλουτισμό του ξενοδοχειακού προϊόντος της χώρας» δηλώνει ο Δημήτρης Νικολαΐδης, διευθύνων σύμβουλος της Atlantica Hotels & Resorts.
Με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την TUI Fly. Οι αερογραμμές εξυπηρετούν συνολικά πέντε αεροδρόμια στην Ελλάδα, από πολλά γερμανικά αεροδρόμια αναχώρησης. Έτσι η TUI Fly είναι μια από τις κορυφαίες γερμανικές αεροπορικές εταιρείες charter για την Ελλάδα. Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53) και ακολουθούν η Ρόδος (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020 το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.
Δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός η Ελλάδα
Στην κατάταξη των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών των Γερμανών πελατών της TUI, η Ελλάδα καταλαμβάνει κατά το τρέχον οικονομικό έτος τη δεύτερη θέση. «Η Ελλάδα αποτελεί έναν σημαντικό προορισμό που προσφέρει το ιδανικό πλαίσιο για επιτυχημένες διακοπές για όλες τις ομάδες των επισκεπτών. Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Έλληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την τουριστική ελκυστικότητα της χώρας. Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλά όσο σήμερα» υπογραμμίζει ο κ. Stefan Baumert, COO της TUI Γερμανίας.
Σε ανάπτυξη ο κλάδος κρουαζιέρας
Επίσης, για τον όμιλο TUI η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό προορισμό και για τα 17 κρουαζιερόπλοια. Οι τρεις εταιρείες κρουαζιέρας του τουριστικού ομίλου (TUI Cruises, Hapag-Lloyd Cruises και Marella Cruises) δραστηριοποιούνται στη χώρα. Ο τομέας της κρουαζιέρας συμβάλλει σημαντικά στην τοπική οικονομία. Σύμφωνα με μελέτη του οργανισμού Green Cruise Port, κάθε επιβάτης δαπανά 60 ευρώ ανά κεφαλή στην τοπική οικονομία σε μουσεία, εστιατόρια, αναμνηστικά, καταστήματα, εκδρομές και μεταφορές κ.λπ.