Σημαντικά αυξημένος σε σχέση με πέρυσι ήταν ο αριθμός των γραπτών μηνυμάτων που εστάλησαν και των κλήσεων που έγιναν μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας την περίοδο των εορτών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι εταιρείες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η Vodafone συνολικά κατά την εορταστική περίοδο, από 24 Δεκεμβρίου έως και την Πρωτοχρονιά, εξυπηρέτησε περισσότερα από 78 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα. Μόνο την πρώτη ώρα του νέου έτους εστάλησαν περίπου 3 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα, ενώ συνολικά ανήμερα την Πρωτοχρονιά εστάλησαν 16.200.000 SMS. Αντίστοιχα κατά την ημέρα των Χριστουγέννων εξυπηρετήθηκαν από το δίκτυο περίπου 11 εκατομμύρια μηνύματα.
Επίσης την περίοδο από 24 Νοεμβρίου έως και την Πρωτοχρονιά, το δίκτυο της Vodafone εξυπηρέτησε περισσότερες από 365.000.000 κλήσεις, αυξημένες κατά 16% σε σχέση με πέρυσι.
Από το δίκτυο της Cosmote διεκπεραιώθηκαν στο διάστημα 24 Δεκεμβρίου έως και την 1η Ιανουαρίου, 342 εκατ. φωνητικές κλήσεις σε 284 εκατ. λεπτά ομιλίας, αυξημένα κατά 11,5%.
Την πρώτη ώρα του 2006, διεκπεραιώθηκαν 4,6 εκατ. λεπτά ομιλίας, αύξηση κατά 15,3%, ενώ τα SMS παρουσίασαν αύξηση κατά 17,5% σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά τα γραπτά μηνύματα στο διάστημα 24 Δεκεμβρίου έως και την Πρωτοχρονιά από το δίκτυο της Cosmote απεστάλησαν με επιτυχία 61,2 εκατ. SMS - αυξηση 7,80% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Την ημέρα των Χριστουγέννων εστάλησαν 8,3 εκατ. μηνύματα και την Πρωτοχρονιά 13,7 εκατ. μηνύματα.
Για έβδομη συνεχή χρονιά η Cosmote και φέτος θα διαθέσει σημαντικό μέρος των εσόδων της από τα γραπτά μηνύματα της Πρωτοχρονιάς σε τέσσερις κοινωφελείς μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις οι οποίες παρέχουν φροντίδα και υποστήριξη στα παιδιά.
Από το δίκτυο της ΤΙΜ στο διάστημα από 24 Δεκεμβρίου έως και την Πρωτοχρονιά διεκπεραιώθηκαν 39 εκατομμύρια μηνύματα, αυξημένα σε σχέση με πέρυσι κατά 15%. Μόνο την ημέρα της Πρωτοχρονιάς εστάλησαν 13.85.000 SMS, αυξημένα κατά 170% σε σχέση με μια συνηθισμένη μέρα. Σε ό,τι αφορά τις φωνητικές κλήσεις, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της εταιρείας, παρατηρήθηκε αύξηση των κλήσεων κατά περίπου 15%.
Τέλος, από το δίκτυο της Q-Telecom εστάλησαν τα Χριστούγεννα 3.400.000 SMS και την Πρωτοχρονιά 4.100.000 SMS. Σημειώθηκε αύξηση 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η οποία, σύμφωνα με την εταιρία, στο μεγαλύτερο μέρος της οφείλεται στην αύξηση της πελατειακής βάσης της «Q».