Την παρέμβαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια, αλλά και η διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ του ΟΤΕ και της Newsphone Hellas, σχετικά με την υπηρεσία πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου.
Η ΕΕΤΤ, με απόφασή της, ζητάει από τους παρόχους πληρέστερη ενημέρωση προς τους χρήστες σχετικά με το ύψος της χρέωσης των κλήσεων με κωδικούς 118ΧΧ και συγκεκριμένα να παρέχουν ατελώς, με ηχογραφημένο μήνυμα, σαφή περιγραφή της χρέωσης και να ενημερώνουν κατά περίπτωση είτε για την εφάπαξ συνολική χρέωση ανεξαρτήτως διάρκειας κλήσης, είτε για τη χρέωση ανά χρονική μονάδα, καθώς επίσης να αναφέρουν την αναγωγή της χρέωσης σε ευρώ ανά λεπτό.
Υπενθυμίζεται ότι οι δύο εταιρίες, που παρέχουν πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου, έχουν διαφορετική χρέωση. Ο ΟΤΕ χρεώνει την πληροφορία με 0,34 ευρώ ανά κλήση, ενώ η χρέωση της ίδιας υπηρεσίας στη Newsphone Hellas είναι 0,78 ευρώ το λεπτό και στη συνέχεια η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστη χρέωση τα 60 δευτερόλεπτα.
Η ΕΕΤΤ ζητάει επίσης, σε περίπτωση σύνδεσης μέσω της ανωτέρω υπηρεσίας με τον αριθμό που ενδιαφέρει τον χρήστη, οι πάροχοι θα πρέπει, πριν προχωρήσουν στη σύνδεση, να ενημερώνουν επαρκώς το συνδρομητή σχετικά με το ύψος της χρέωσης της κλήσης.