Με δύο νέα Cash & Carry καταστήματα στη Μύκονο (Περιφερειακή οδός) και στη Σαντορίνη (Αεροδρόμιο) ολοκληρώθηκε το αναπτυξιακό σχέδιο της BAZAAR CASH & CARRY MARKET για το 2019 στο business unit της χονδρικής.
Τα δύο νέα καταστήματα, 1500m2 το καθένα, λειτουργούν πρωτοποριακά με το νέο υβριδικό format, που στοχεύει στις πωλήσεις του HO.RE.CA., στα Super και Mini Markets, αλλά και στους ιδιώτες πελάτες λιανικής.
Υπόσχονται να προσφέρουν μοναδική αγοραστική εμπειρία, ενώ έμφαση έχει δοθεί στα φρέσκα τμήματα, στο service της διανομής με ιδιόκτητα οχήματα και στην στοχευμένη και μοντέρνα γκάμα προϊόντων για το Foodservice.
Η επένδυση έγινε με ίδια κεφάλαια, σε ιδιόκτητα οικόπεδα και στα δυο νησιά. Η στρατηγική στοχεύει και σε περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου χονδρικών πωλήσεων μέσω των Cash & Carry, στις τουριστικές περιοχές, όπου παρατηρείται δυναμική αύξησης τζίρου. Νέοι στόχοι ανάπτυξης δικτύου Cash & Carry αποτελούν η Πάτρα και τα Ιωάννινα για την ολοκλήρωση της γεωγραφικής κάλυψης της χώρας.
Συνολικά η BAZΑAR AE για το πρώτο οκτάμηνο του 2019 τρέχει με 8% αύξηση πωλήσεων, με πέντε νέα καταστήματα λιανικής και δύο νέα Cash & Carry.
Στο σχετικό δελτίο Τύπου σημειώνεται ότι με βάση τα στοιχεία ισολογισμού του 2018 η εταιρεία του Ομίλου Βερούκα παραμένει μία από τις υγιέστερες εταιρίες του κλάδου, με εντυπωσιακά καλούς αριθμοδείκτες.