ΥΠΕΧΩΔΕ: Κατατέθηκαν οι τελικές προσφορές για την Ιονία Οδό

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2006 17:58

Κατατέθηκαν σήμερα οι τελικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές των υποψηφίων ομίλων που διεκδικούν την κατασκευή του Οδικού ¶ξονα της «Ιονίας Οδού», ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ. Το έργο θα κατασκευαστεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Συγκεκριμένα, προσφορές κατέθεσαν:

- Ο όμιλος «HELLENIC AUTOPISTAS» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες CINTRA S.A., ΓΕΚ ΑΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, DRAGADOS ONCESSIONES DE INFRAESTUCTURAS S.A., ACS SERVICIOS Y CONCESSIONES S.L., DRAGADOS S.A., FERROVIAL AGROMAN S.A., TEΡNA A.E.

- Ο όμιλος «AIAΣ» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες VINCI S.A., VINCI CONSTRUCTION GRANDS PROJETS S.A., J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε., ΕΤΕΘ Α.Ε., Κ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝ/ΤΕΣ E.E. - ΣΥΣΤΑΣ E.M.E., ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ - ΚΑΜΠΗ ΕΤΕ, ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΕ, ΕΤΜΕ: ΠΕΠΠΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε, COFIROUTE (Σύμβουλος Λειτουργίας)

Το έργο περιλαμβάνει:

- Τον αυτοκινητόδρομο «Ιονία Οδός» μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).

- Τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια και

- Τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα μήκους 11 χλμ.

Σε δηλώσεις για το θέμα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, τόνισε:

«Μετά τον διαγωνισμό για τον Οδικό ¶ξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, μπαίνει στην τελική ευθεία και ο διαγωνισμός για την Ιόνια Οδό, ένα ακόμα μεγάλο έργο που θα κατασκευάσει το ΥΠΕΧΩΔΕ με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Επί ενάμιση χρόνο ένα πλήθος μελετητών (οδοποιοί, περιβαλλοντολόγοι, συγκοινωνιολόγοι, γεωλόγοι κ.α.) έκαναν μαζί με τα στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ μία γιγάντια προσπάθεια για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να δοθούν μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης στους υποψήφιους ομίλους, στο τέλος Ιουλίου του 2005.

Σήμερα, οι υποψήφιοι όμιλοι κατέθεσαν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους (είχαν ζητήσει και τους δώσαμε παράταση 3,5 μηνών για να προετοιμάσουν καλύτερα τις προσφορές τους). Η αξιολόγησή τους αρχίζει άμεσα και σε δύο μήνες θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου».

Όπως επισήμανε ο κ. Σουφλιάς, «ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού είναι ένα σημαντικότατο συγκοινωνιακό έργο, το οποίο η Ήπειρος και η Πελοπόννησος περιμένουν εδώ και 20 χρόνια. Οπως εκτίμησε, ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών συνολικού μήκους περίπου 196 χιλιομέτρων, θα βάλει σε νέα τροχιά ανάπτυξης τις περιοχές της Ηπείρου και της Πελοποννήσου και θα αναβαθμίσει τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, καθιστώντας τα πύλες τής Ευρώπης προς τις χώρες της Ανατολής.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα