Star Alliance και IATA ανανεώνουν τη συνεργασία για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο των ταξιδιωτικών εγγράφων

Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 13:08
UPD:13:13
shutterstock

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορέων (IATA) και η Star Alliance ανανέωσαν τη συνεργασία τους για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο των εγγράφων των ταξιδιωτών, προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών.

Σε μία τελετή υπογραφής που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της 75ης Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων στη Σεούλ, η Star Alliance και η IATA συμφώνησαν στη λύση της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA, η οποία θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τον αυτοματοποιημένο έλεγχο εγγράφων (ADC) των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Star Alliance.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Aegean, που είναι μέλος της Star Alliance, η τεχνολογία Timatic AutoCheck της IATA επιτρέπει στους επιβάτες της Star Alliance να κάνουν check-in στον έλεγχο εισιτηρίων του αεροδρομίου ή online, να επαληθεύουν ότι τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα είναι έγκυρα για ολόκληρο το ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημείων διέλευσης πριν από την έναρξη του ταξιδιού.

Αυτό προσφέρει τα ακόλουθα οφέλη:

• Αποτροπή της δυσάρεστης και ενοχλητικής κατάστασης για τους επιβάτες, κατά την οποία τους απαγορεύεται η είσοδος σε μία χώρα κατά την άφιξή τους, λόγω έλλειψης των κατάλληλων εγγράφων ή εξαιτίας μη έγκυρων εγγράφων.

• Προσφέρει μία απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία όταν το ταξίδι περιλαμβάνει πολλαπλούς αερομεταφορείς. Οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να συναντούν κάποιον πράκτορα σε κάθε σημείο ελέγχου, ο οποίος θα ελέγχει και θα επανελέγχει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.

• Αποφυγή του προστίμου επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες που μεταφέρουν μη αποδεκτούς επιβάτες.

Ο Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε πως η επιλογή αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στη στρατηγική για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών, ειδικά εκείνων που ταξιδεύουν με πολλούς αερομεταφορείς.

«Η συνεργασία μας με την IATA, για την επέκταση της συνεργασίας μας ως προς την επαλήθευση των επιβατικών εγγράφων, μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA για την υποστήριξη της αποδεδειγμένης λύσης του αυτοματοποιημένου ελέγχου εγγράφων μας (ADC), θα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους 775 εκατομμύρια επιβάτες των μελών μας, μία προτεραιότητα που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας επανατοποθέτησης» τόνισε. 

Από την πλευρά του  ο Alexandre de Juniac, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA σημείωσε πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος για την κάλυψη των εξελισσόμενων προσδοκιών των επιβατών, σήμερα και στο μέλλον. «Η επιλογή της τεχνολογίας Timatic από την Star Alliance θα προσφέρει στους επιβάτες της μία καλύτερη εμπειρία» ανέφερε. 

Να θυμίσουμε ότι το δίκτυο Star Alliance ιδρύθηκε το 1997, ως η πρώτη πραγματικά παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που προσφέρει παγκόσμια εμβέλεια, αναγνώριση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στους διεθνείς ταξιδιώτες. Η αποδοχή της συμμαχίας από την αγορά έχει αναγνωριστεί από διάφορα βραβεία, μεταξύ των οποίων το Air Transport World Market Leadership Award και το Best Airline Alliance από το Business Traveller Magazine και τον οργανισμό Skytrax. 

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα