Θετική τάση +8,8% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη» την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%.
Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίο και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.
Γενικά, με βάση τα στοιχεία, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των τροφίμων και ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.