Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Μια βάση στήριξης της επενδυτικής στρατηγικής της επόμενης τριετίας δημιουργούν για την Premier Capital plc οι επιδόσεις στην οικονομική χρήση 2018, στις οποίες συνεισφέρουν όλες οι αγορές στις οποίες έχει παρουσία, με την Ελλάδα να αποτελεί τη δεύτερη «ταχύτερη» αγορά μετά τη Λιθουανία, με ρυθμό αύξησης πωλήσεων 13,8%.
Ειδικά στη χώρα μας το επιτελείο της θυγατρικής του μαλτέζικου ομίλου, που αναπτύσσει την αλυσίδα με το σήμα McDonald's, αυτό το διάστημα μελετά τα νέα δεδομένα που θα δημιουργήσουν οι προωθούμενες αλλαγές στον ΦΠΑ - με στόχο η μείωση να περάσει αναλόγως στις τιμές. Οι πληροφορίες που μεταφέρονται από την εταιρεία θέλουν τα αποτελέσματά της να βελτιώνονται και το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται.
Γι' αυτό και κρατάει τον πήχη των επενδύσεών της σε ετήσια βάση γύρω στα 4 εκατ. ευρώ, με στόχο το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων, και επικαιροποιεί το business plan τριετίας με προϋπολογισμό πάνω από τα 10-12 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, όπου διαθέτει συνολικά δίκτυο 23 καταστημάτων.
Το τρέχον έτος ο όμιλος πρόκειται να ανοίξει 13 νέα εστιατόρια, στο πλαίσιο του επενδυτικού του προγράμματος ύψους 64 εκατ. ευρώ συνολικά.
Στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου τόσο στις βαλτικές χώρες όσο και σε Ελλάδα, Ρουμανία και Μάλτα, με πρόβλεψη να αριθμεί 176 εστιατόρια μέχρι το 2021. Η μαλτέζικη εταιρεία, που είναι Developmental Licensee της McDonald's, απασχολεί σήμερα σχεδόν 8.000 ανθρώπους σε 146 εστιατόρια σε Ελλάδα, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα και Ρουμανία.