Οι καταναλωτικές δαπάνες αποδεικνύονται ισχυρό στήριγμα για τη βρετανική οικονομία σε μια περίοδο που οι επιχειρήσεις περιορίζουν τις επενδύσεις, εν μέσω της αβεβαιότητας που προκαλεί το Brexit.
Η λιακάδα και οι υψηλές θερμοκρασίες λειτούργησαν ως κίνητρο για τους Βρετανούς να βγουν για ψώνια, με τις επισκέψεις των καταναλωτών στα καταστήματα λιανικής να αυξάνονται 6,5% την ημέρα της Μεγάλης Παρασκευής των Καθολικών, 1,2% το Σάββατο και κατά 8,4% σήμερα το πρωί, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Springboard.
Τα καταστήματα στο κέντρο και στους βασικούς εμπορικούς δρόμους επωφελήθηκαν περισσότερο της αυξημένης κίνησης από ό,τι τα εμπορικά κέντρα και εμπορικά «χωριά», στα οποία η επισκεψιμότητα ήταν μειωμένη την Παρασκευή και το Σάββατο, ανέφερε η Springboard.
«Είναι ξεκάθαρο ότι οι καταναλωτές ήθελαν να είναι έξω και να απολαμβάνουν τον ήλιο, αντί να επισκεφθούν κλειστά εμπορικά κέντρα», ανέφερε στο Reuters η Νταϊάν Βέρλε της Springboard. «Ακόμη και στα εμπορικά πάρκα, όπου προσελκύουν εκείνους που θέλουν να αγοράσουν είδη κηπουρικής και φυτά, η επισκεψιμότητα ήταν μειωμένη κατά 2,4% τη Μ. Παρασκευή των Καθολικών και 1,3% το Σάββατο σε σύγκριση με την κίνηση τις αντίστοιχες ημέρες πέρυσι».
Οι ισχυρές καταναλωτικές δαπάνες τις τελευταίες εβδομάδες προσφέρουν στήριγμα στη βρετανική οικονομία, την ώρα που οι επιχειρήσεις μειώνουν τις επενδύσεις, εν όψει του Brexit. Οι πωλήσεις λιανικής ήταν αυξημένες 6,7% τον Μάρτιο, στη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων δυόμισι ετών.