Orient Overseas: Μείωση των κερδών πρώτη φορά σε τρία χρόνια

Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2006 11:53

ΜΕΙΩΣΗ των κερδών, για πρώτη φορά μέσα σε τρία χρόνια, εμφάνισε η Orient Overseas (International) Ltd., η όγδοη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς κοντέϊνερ της Ασίας, αποτέλεσμα του υψηλότερου κόστους των καυσίμων.

Τα κέρδη το 2005 μειώθηκαν 2,9%, φθάνοντας στα 650.9 εκατ. δολ. ή 1,04 δολ. ανά μετοχή, από 670,4 εκατ. δολ., σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Orient Overseas. Κατά μέσον όρο, 13 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από την Thomson Financial, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ήταν 665 εκατ. δολάρια. Οι πωλήσεις της εταιρείας, που ελέγχεται από την οικογένεια του πρώην ανώτατου εκτελεστικού διευθυντή του Χονγκ Κονγκ, Tung Chee-hwa, σημείωσαν αύξηση 14%, φθάνοντας στα 4,7 δισ. δολ., από 4,14 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία θα καταβάλει τελικό μέρισμα 15 σεντς ανά μετοχή, έναντι 16 σεντς ανά μετοχή που είχε διανείμει το 2004.

Η τιμή του καυσίμου των πλοίων, αυξήθηκε 46% πέρυσι, περιορίζοντας τα κέρδη της Orient Overseas, της Neptune Orient Lines Ltd. και άλλων ναυτιλιακών εταιρειών, παρά την αύξηση του όγκου των εμπορευμάτων. Οι δείκτες των εταιρειών κοντέϊνερ, ενδέχεται να μειωθούν φέτος, καθώς η προμήθεια πλοίων ενδέχεται να αυξηθεί ταχύτερα της ζήτησης, σύμφωνα με την Drewry Shipping Consultants, με έδρα το Λονδίνο.

Στις 26 Ιανουαρίου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το σκέλος της, Orient Overseas Container Line μετέφερε 3,52 εκατ. κλασικού μεγέθους των 20 ποδών κοντέϊνερ, επίπεδα ρεκόρ το 2005, 7,8% περισσότερο από το προηγούμενο έτος. Ο όγκος αυξήθηκε 3,5% στα 900.629 κοντέϊνερ το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Κατά μέσον όρο τα έσοδα ανά κοντέϊνερ, μειώθηκαν 1,2%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Orient Overseas, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα