Περίπου 20.000 καταγγελίες έχει δεχθεί στη διάρκεια της τριετούς λειτουργίας του ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (ΤΕΚ), που έχει συστήσει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η ΕΕΤΤ με αφορμή την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, κάθε χρόνο υπάρχει μια σημαντική αύξηση των καταγγελιών που δέχεται ο ΤΕΚ, της τάξης του 130%.
Στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, η πλειονότητα των θεμάτων αφορούσε στην Προεπιλογή Φορέα και τη Φορητότητα Αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, καθώς και σε αμφισβητήσεις λογαριασμών, υποχρεώσεις παρόχων, ποιότητα και διαθεσιμότητα συγκεκριμένων υπηρεσιών. Στην περίπτωση του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων, τα περισσότερα θέματα αναφέρονταν σε αδειοδοτήσεις κεραιών κινητής τηλεφωνίας και περιπτώσεις παρεμβολών.
Αναφορικά με το Διαδίκτυο, τα θέματα σχετίζονταν κυρίως με την εκχώρηση και τη διαχείριση συγκεκριμένων ονομάτων δικτυακών τόπων με κατάληξη [.gr]. Τέλος, ένα μικρό ποσοστό αφορούσε στις ταχυδρομικές υπηρεσίες και τα ζητήματα σχετίζονταν με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών και την τήρηση των υποχρεώσεων των ταχυδρομικών επιχειρήσεων.