ΕΞΙ μήνες, έως τον Νοέμβριο, θα καθυστερήσουν οι πωλήσεις του PlayStation 3 της Sony Corp., της μεγαλύτερης εταιρείας κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο, δίνοντας στη Microsoft Corp. χρόνο, να αυξήσει το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά, ύψους 20 δισ. δολαρίων.
Η εταιρεία είχε προβλήματα με το κατατεθέν σήμα της τεχνολογίας DVD υψηλής πιστότητας Blu-ray, που θα περιληφθεί στο παιχνίδι, σύμφωνα με τον Ken Kutaragi, επικεφαλής του τμήματος παιχνιδιών της εταιρείας, μιλώντας προς τους αναλυτές, του δημοσιογράφους και τους κατασκευαστές λογισμικού, σήμερα στο Τόκυο. Η Sony είχε προγραμματίσει την πώληση του νέου μοντέλου PlayStation 3, την Ανοιξη.
Φέτος η Sony θα υστερήσει της Microsoft, η οποία λανσάρισε το τελευταίο μοντέλο της Xbox 360 στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2005. Η τεχνολογία Blu-ray της Sony και ο ταχύτερος παρά ποτέ επεξεργαστής, είναι το κλειδί της στρατηγικής του ανώτατου εκτελεστικού διευθυντή της εταιρείας, Howard Stringer, στη βιομηχανία ψυχαγωγίας για την τόνωση των πωλήσεων ηλεκτρονικών αγαθών ευρείας κατανάλωσης.
«Το Xbox 360 ήδη κυκλοφόρησε στην αγορά την περίοδο των εορτών του περασμένου έτους και εάν η Sony δεν λανσάρει το PS3 πριν τα τέλη του έτους, θα χάσει την αξία των πωλήσεων δύο εποχών από την Microsoft», ανέφερε ο Kazuharu Miura, αναλυτής της Daiwa Institute of Research, στο Τόκυο, πριν από την ανακοίνωση της εταιρείας για την καθυστέρηση της έναρξης των πωλήσεων του PS3.
H Sony στοχεύει σε παραγωγή 1 εκατ. κομματιών, για τον μήνα που θα λανσάρει το PlayStation 3, ανέφερε ο Kutaragi, πρόεδρος της Sony Computer Entertainment Inc.
«Από το να βιαστούμε, θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι λανσάραμε μια ισχυρή συσκευή», είπε ο Kutaragi.
Οι μετοχές της Sony σημείωσαν απώλειες 1,8%, φθάνοντας στα 5,470 γιέν η μία στο Τόκυο, έναντι ανόδου 0,5%, του δείκτη Nikkei 225. Η ανακοίνωση της καθυστέρησης πώλησης του PlayStation 3, έγινε μετά το κλείσιμο των αγορών στην Ιαπωνία.