Υπηρεσία i-Call από την Altec

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2006 19:01

Στην ανάπτυξη τεχνολογικής λύσης η οποία αντιμετωπίζει υπάρχοντα προβλήματα των ADSL συνδέσεων στην υπηρεσία της i-Call (τηλεφωνία μέσω διαδικτύου) διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη διέλευση της φωνής προχώρησε η Altec Telecoms.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η εξέλιξη του i-Call επιτρέπει για πρώτη φορά σε όλους τους Έλληνες, που είναι χρήστες ευρυζωνικών δικτύων (ιδιαίτερα σε συνδέσεις ADSL 384) να έχουν ποιοτικές υπηρεσίες φωνής, ανάλογες των ευρωπαϊκών χωρών.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα