Mε το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement (Travel) για το πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles τιμήθηκε στα Loyalty Awards 2019 η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Απριλίου σε πολιτιστικό πολυχώρο στο κέντρο της Αθήνας, παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων.
Τα Loyalty Awards, που διοργανώθηκαν για δεύτερη χρονιά από την Boussias Communications, επιβραβεύουν την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών.
Στην κριτική επιτροπή των βραβείων συμμετέχουν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του Marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της των Superfast Ferries, της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaway, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του ΒΑ Αιγαίου, στα νησιά του Σαρωνικού, στις Σποράδες, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας. Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways και Africa Morocco Link με συνολικά 30 πλοία, που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε τέσσερις χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια.