Με τέσσερα συνολικά βραβεία, στο πλαίσιο των Loyalty Awards 2019, για τις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσει με τους πελάτες που επιλέγουν το δίκτυο καταστημάτων ΑΒ για τις καθημερινές τους αγορές, διακρίθηκε η ομώνυμη αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Συγκεκριμένα στην Τελετή Απονομής των Βραβείων, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications για δεύτερη χρονιά, την Τρίτη 2 Απριλίου, για την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε:
• GOLD βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement και, συγκεκριμένα, στην κατηγορία Food Retail για την προσωποποιημένη επικοινωνία μέσω της πρωτοποριακής κάρτας πιστότητας, ΑΒ Plus, η οποία, εδώ και 23 χρόνια, φροντίζει και επιβραβεύει 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
• SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Use of Business Analytics & Customer Insights για την καινοτομία και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών γύρω από τη διαχείριση και την αξιοποίηση μεγάλου όγκου δεδομένων (big data).
• SILVER βραβείο στην κατηγορία Best In-house Loyalty Team για την αφοσιωμένη ομάδα της ΑΒ που αναπτύσσει και σχεδιάζει προγράμματα πιστότητας, δημιουργώντας ένα νέο κόσμο εμπειριών και εξυπηρέτησης.
• BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Use of CRM για τη σύγχρονη και εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες της, με όλα τα ψηφιακά μέσα που διαθέτει η ΑΒ.