Βελτιωμένες κατά 8% ήταν οι πωλήσεις που παρουσίασε ο Όμιλος Πλαίσιο και οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 309 εκατ. ευρώ από 286 εκατ. ευρώ το 2017. Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκατ. ευρώ.
Μιλώντας στην ετήσια ενημέρωση αναλυτών, ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Πλαίσιο, αναφέρθηκε στην πενηνταετή πορεία της. «Πενήντα έτη με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από το λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning και που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον».
Παράλληλα, ανέδειξε τα ορόσημα του 2018, τα οποία συνοψίζονται στα παρακάτω:
- Στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του καταστήματος Πλαίσιο. Τα νέα καταστήματα στα Χανιά και την Αγία Παρασκευή προσεγγίζουν το ταξίδι του επισκέπτη δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων.
- Στην εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η Σχολική Περίοδος, όσο και η Black Friday με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος αντίστοιχα.
- Στην ουσιαστική εξέλιξη των ανθρώπων της Πλαίσιο, η οποία συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000 ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.
Ο κ. Γεράρδος παρουσίασε, επίσης, τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, το οποίο αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της Πλαίσιο. Η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης. Τα παραπάνω, λειτουργούν πάντοτε σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση για νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας, όπως για παράδειγμα συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα Πλαίσιο.
Επιπλέον, το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018 στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019 όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ.