Η Ελλάδα θα μπορούσε να ωφεληθεί από το παράδειγμα του Μαρόκου στην τουριστική προβολή

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2006 18:35

Mε επιτυχία έκλεισε χθες τις πύλες του στο Παρίσι το Διεθνές Σαλόνι για τον Τουρισμό, που θεωρείται το πιο σημαντικό τουριστικό «ραντεβού» για το κοινό.

Η Ελλάδα συμμετείχε μ' ένα περίπτερο 300 τμ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει ο ΕΟΤ, το 2004 ήλθαν 650.000 Γάλλοι στην Ελλάδα, το 2005 730.000 και το 2006 ο στόχος είναι για 800.000.

Ο διευθυντής ΕΟΤ Γαλλίας Στέφανος Μαυροκορδάτος προτείνει -παράλληλα με τη διαχείριση των διαφημιστικών κονδυλίων σε κεντρικό επίπεδο- τα γραφεία του ΕΟΤ Εξωτερικού να μπορούν να συνδιαχειρίζονται ένα κομμάτι από τον προϋπολογισμό διαφήμισης για τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε χώρας, καθώς π.χ. μία αφίσα που είναι απόλυτα κατανοητή σε μία χώρα, ίσως να μην είναι σε μία άλλη. Σύμφωνα με μελέτη, οι τουριστικές διαφημίσεις ειδικά στο μετρό του Παρισιού έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικές.

Ο κ. Μαυροκορδάτος προτείνει και συνδιαφήμιση με τους «Τουρ Οπερέϊτορς», καθώς μία τέτοια συνεργασία επιτρέπει μία πιο συχνή παρουσία της χώρας σ' ένα μεγαλύτερο φάσμα χώρων προβολής. Πρόκειται για μία στρατηγική, εξήγησε ο κ. Μαυροκορδάτος, που έχει ακολουθήσει πιστά το Μαρόκο σε δεκαετές πλάνο, επιτυγχάνοντας έτσι ν' αυξήσει τον αριθμό των Γάλλων τουριστών από 400.000 σε 1,5 εκατ. μέσα σε δέκα χρόνια. Ο κ. Μαυροκορδάτος τονίζει ακόμα ότι η εκπαίδευση όσων ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν «Ελλάδα», θα πρέπει να ληφθεί στα σοβαρά υπόψη και υπογραμμίζει ότι η Γαλλία, η οποία αποτελεί τον πρώτο τουριστικό προορισμό στην Ευρώπη, παρ' ότι παραμένει μία ακριβή χώρα, έχει μεγάλη τουριστική εμπειρία, από την οποία οι Ελληνες επαγγελματίες θα μπορούσαν πολλά να επωφεληθούν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα