ΚτΠ: Έξι άξονες για την Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013

Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2006 16:24

Σε έξι άξονες βασίζεται η Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013, σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε η Ειδική Γραμματεία για την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) στη μόνιμη Επιτροπή έρευνας και τεχνολογίας της Βουλής.

Οι άξονες αυτοί είναι:

- Η προώθηση χρήσης τεχνολογιών και πληροφορικής σε επιχειρήσεις. Στον άξονα αυτό περιλαμβάνονται η διάχυση βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών, η υποστήριξη ηλεκτρονικών συναλλαγών και η αύξηση διαθεσιμότητας ευρυζωνικής πρόσβασης.

- Η υποστήριξη του κλάδου της πληροφορικής μέσω της απλούστευσης του θεσμικού πλαισίου που αφορά τα έργα πληροφορικής και τον συντονισμό της προώθησης ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό.

- Παροχή ψηφιακών υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις και αναδιοργάνωση δημόσιου τομέα. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών που αφορούν τις ηλεκτρονικές προμήθειες και τα ηλεκτρονικά πιστοποιητικά.

- Η προώθηση της επιχειρηματικότητας σε τομείς που αξιοποιούν την πληροφορική. Στον άξονα αυτό περιλαμβάνεται η βελτίωση επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση και την απλούστευση της διαδικασίας έναρξης επιχειρήσεων.

- Η βελτίωση της καθημερινής ζωής μέσω της πληροφορικής. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει την ενίσχυση διείσδυσης της ευρυζωνικότητας και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες χρήσιμων για την καθημερινή ζωή των πολιτών, και

- Η ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών για τον πολίτη. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει στοχευμένες δράσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών της περιφέρειας βάσει των τοπικών αναγκών και την παροχή των 20 πιο συχνά πιο χρησιμοποιουμένων υπηρεσιών σε πλήρη ηλεκτρονική μορφή.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα