Σε έξι άξονες βασίζεται η Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013, σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε η Ειδική Γραμματεία για την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) στη μόνιμη Επιτροπή έρευνας και τεχνολογίας της Βουλής.
Οι άξονες αυτοί είναι:
- Η προώθηση χρήσης τεχνολογιών και πληροφορικής σε επιχειρήσεις. Στον άξονα αυτό περιλαμβάνονται η διάχυση βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών, η υποστήριξη ηλεκτρονικών συναλλαγών και η αύξηση διαθεσιμότητας ευρυζωνικής πρόσβασης.
- Η υποστήριξη του κλάδου της πληροφορικής μέσω της απλούστευσης του θεσμικού πλαισίου που αφορά τα έργα πληροφορικής και τον συντονισμό της προώθησης ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό.
- Παροχή ψηφιακών υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις και αναδιοργάνωση δημόσιου τομέα. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών που αφορούν τις ηλεκτρονικές προμήθειες και τα ηλεκτρονικά πιστοποιητικά.
- Η προώθηση της επιχειρηματικότητας σε τομείς που αξιοποιούν την πληροφορική. Στον άξονα αυτό περιλαμβάνεται η βελτίωση επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση και την απλούστευση της διαδικασίας έναρξης επιχειρήσεων.
- Η βελτίωση της καθημερινής ζωής μέσω της πληροφορικής. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει την ενίσχυση διείσδυσης της ευρυζωνικότητας και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες χρήσιμων για την καθημερινή ζωή των πολιτών, και
- Η ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών για τον πολίτη. Ο άξονας αυτός περιλαμβάνει στοχευμένες δράσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών της περιφέρειας βάσει των τοπικών αναγκών και την παροχή των 20 πιο συχνά πιο χρησιμοποιουμένων υπηρεσιών σε πλήρη ηλεκτρονική μορφή.