ΑΥΞΗΣΗ των εσόδων της το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης, για πρώτη φορά μέσα σε πέντε τρίμηνα, εμφάνισε η βρετανική αλυσίδα φαρμακείων, Boots Group Plc, η οποία συγχωνεύεται με την Alliance Unichem Plc.
Οι πωλήσεις στα καταστήματά της αυξήθηκαν 2,2% το τρίμηνο, περιορίζοντας τις απώλειες του έτους στο 0,2%, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου, αυξήθηκαν 3,3%, μια άνοδο 1,6% στο σύνολο του έτους.
Ο ανώτατος εκτελεστικός της Boots, Richard Baker, μειώνει τις τιμές των προϊόντων για να αμυνθεί των ανταγωνιστών του, δαπανά περισσότερα για να εκσυγχρονίσει τα καταστήματα και διευρύνει το ωράριο λειτουργίας τους. Η αύξηση του κόστους των καυσίμων και το τέλος της έκρηξης στην αγορά ακινήτων, επιβάρυνε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών τα μέγιστα το 2005. Σήμερα, η Boots ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τις τιμές πώλησης 1.000 προϊόντων, κατά μέσον όρο, 8%.
Οι μετοχές της Boots, σημείωσαν άνοδο 0,5 πένα, φθάνοντας στις 712,5 πένες η μία χθες στο Λονδίνο. Από την έναρξη του 2006, έχουν σημειώσει άνοδο 12%.
Οι μειώσεις των τιμών ανακοινώθηκαν σήμερα για τα είδη προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, στα τρόφιμα και τα προϊόντα βρεφικής φροντίδας και περιλαμβάνουν μειώσεις 13% στα ξυραφάκια Mach 3 Power της Gillette Co. και 19% στα αφρόλουτρα της Imperial Leather Gentle Care, σύμφωνα με άλλη ανακοίνωση της εταιρείας.
Στις 14 Μαρτίου η Boots ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το προσωπικό της κατά περίπου 2.250 ανθρώπους, περίπου το 4% του εργατικού της δυναμικού, καθώς ετοιμάζεται να συγχωνευθεί με την Alliance Unichem, αργότερα μέσα στο έτος. Επίσης, η εταιρεία, δαπάνησε 250 εκατ. λίρες Αγγλίας (434 εκατ. δολ.) για να εκσυγχρονίσει την αλυσίδα προμηθειών της και να αναμορφώσει 700 καταστήματα σε διάφορες πόλεις της Αγγλίας, με στόχο να τα καταστήσει πιο ελκυστικά, σύμφωνα με τον Baker.