Παπουτσάνης: 17% αύξηση του κύκλου εργασιών το 2018
- Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 24,2 εκατ. ευρώ, έναντι 20,8 ευρώ το 2017.
- Η αύξηση προέρχεται από την περεταίρω ανάπτυξη υφιστάμενων συνεργασιών και τη δημιουργία νέων κυρίως στο εξωτερικό, την είσοδο σε νέες κατηγορίες επώνυμων προϊόντων και τις ειδικές σαπωνόμαζες
- Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 10 εκατ. ευρώ, 41% του κύκλου εργασιών.
Σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 17% κατέγραψε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το 2018, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, η αξία των πωλήσεων της Παπουτσάνης κατά το έτος 2018 ανήλθε σε 24,2 εκατ. ευρώ, έναντι 20,8 ευρώ που ήταν το 2017.
Η ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης οφείλεται στη διεύρυνση των συνεργασιών της ελληνικής σαπωνοποιίας με πολυεθνικές εταιρίες και σε νέες συνεργασίες που υλοποιήθηκαν κατά κύριο λόγο με εταιρίες εκτός Ελλάδος. Στην ανάπτυξη των πωλήσεων συνέβαλε επίσης, η τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων Olivia σε νέες αγορές του εξωτερικού και κυρίως στις ΗΠΑ. Θετική επίδραση είχε και η σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού, που διοχετεύεται σε αγορές του εξωτερικού.
Οι εξαγωγές της εταιρίας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 10,0 εκατ. ευρώ το 2018, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 41% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 23% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 33% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 29% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, Μενέλαος Τασόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η διαρκής ανάπτυξη του κύκλου εργασιών μας τα τελευταία χρόνια συνεχίστηκε το 2018, ως αποτέλεσμα της επιτυχίας της εξωστρεφούς εμπορικής στρατηγικής μας, αλλά και της τεχνογνωσίας που μας επιτρέπει να παράγουμε ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα σε προσιτές τιμές για τους πελάτες μας. Το 2019, η Παπουτσάνης συνεχίζει να εστιάζει στην επέκταση των εξαγωγών και των συνεργασιών της με μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες, ενώ δίνει έμφαση στην ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων της. Η ανάπτυξη των πωλήσεών μας το 2018 μας γεμίζει ικανοποίηση και μας επιτρέπει να προσβλέπουμε σε τουλάχιστον αντίστοιχη ανάπτυξη το 2019, σε συνέχεια της ενίσχυσης της διοικητικής μας ομάδας και της περαιτέρω εξέλιξης της στρατηγικής μας».