Στην εξαγορά της Bambi, της μεγαλύτερης εταιρείας συσκευασμένων σνακ στη Σερβία, προχώρησε η Coca‑Cola HBC έναντι τιμήματος 260 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, εφόσον βεβαίως λάβει την απαραίτητη έγκριση των ρυθμιστικών αρχών.
Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία. Πέραν του ομώνυμου brand ελέγχει επίσης τα Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, είναι μάλιστα το κορυφαίο σε αναγνωρισιμότητα εμπορικό σήμα στη Σερβία.
Το 2018 η εταιρεία είχε έσοδα ύψους 80 εκατ. ευρώ, με τα 2/3 εξ αυτών να προέρχονται από τη Σερβία και τα υπόλοιπα από άλλες αγορές των Δυτικών Βαλκανίων. Επιπλέον παρουσιάζει ισχυρή κερδοφορία με το περιθώριο κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) να είναι σχεδόν τρεις φορές υψηλότερο από εκείνο της Coca-Cola HBC.
«Η εξαγορά αυτή προσφέρει μία εξαιρετική ευκαιρία για να δημιουργήσουμε πρόσθετη αξία για την εταιρεία, τους πελάτες και τους μετόχους της. Προσθέτει μεγάλα brands στο χαρτοφυλάκιό μας και δυνατότητες καινοτομίας» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola HBC, Ζόραν Μπογδάνοβιτς.
naftemporiki.gr