Νέες συμφωνίες συνεργασίας με εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο γεωργικό τομέα ανακοίνωσε η Bayer, προωθώντας περαιτέρω τη βιώσιμη γεωργία.
Στην έκθεση Fruit Logistica 2019, που έλαβε χώρα στο Βερολίνο στις 6-8 Φεβρουαρίου, η Bayer ανακοίνωσε σημαντικές συνεργασίες και με ερευνητικά ινστιτούτα όπως το Αμερικανικό Ινστιτούτο για Συνεργασία στη Γεωργία (IICA), ένα διακυβερνητικό οργανισμό στην Αμερική.
Το IICA, με 34 μέλη-χώρες, έχει υπογράψει μία γενική σύμβαση συνεργασίας για την προώθηση της ασφάλειας των τροφίμων και τη βιώσιμη ανάπτυξη στη γεωργία και όπως τονίζεται η στρατηγική συνεργασία με τη Bayer στοχεύει να καθοδηγήσει τη βιώσιμη γεωργία και να υποστηρίξει τις χώρες της Αμερικής να πετύχουν ασφάλεια για τα τρόφιμα διαμέσου κοινών πρωτοβουλιών σε τομείς όπως η βιοτεχνολογία, εισροές από πιο φιλικές στο περιβάλλον πρώτες ύλες (κόμποστ, βιολιπάσματα), η επικονίαση και η παραγωγή τροφής.
«Το IICA, το οποίο διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο στην Αμερική, είναι πραγματικά πρωτοπόροι στην μετάδοση και δημιουργία βιωσιμότητας και καινοτομίας στη γεωργία μέσω συνεργασιών», δήλωσε ο Mathias Kremer, Επικεφαλής Τομέα Crop Science Άνδεων και Κεντρικής Αμερικής / Καραϊβικής. «Μαζί θα προωθήσουμε τις καλές γεωργικές πρακτικές, την ασφάλεια των τροφίμων και θα υποστηρίξουμε τους παραγωγούς στη βιώσιμη διαχείριση των καλλιεργειών τους».
Στο σχετικό δελτίο Τύπου, σημειώνεται πως η Bayer και το IICA μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα, ιδιαίτερα σε σχέση με την καινοτομία, την επιστήμη και την τεχνολογία. Και οι δύο πλευρές προσδοκούν από τη συνεργασία τους μία ανανέωση της γεωργίας, που μεταφράζεται σε μεγαλύτερα οφέλη για τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική.
Καταπολεμώντας το επαναπρασίνισμα των εσπεριδοειδών (citrus greening)
H Bayer, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, υπέγραψε επίσης συνεργασία με πέντε εταιρίες εσπεριδοειδών στην Αργεντινή προκειμένου να σχεδιάσει μία ολοκληρωμένη στρατηγική ενάντια σε ένα δυνατό εχθρό: την ασθένεια Citrus Greening, επίσης ονομαζόμενη Huanglongbing (HLB). Οι νέοι συνεργάτες της Bayer στην καταπολέμηση της ασθένειας είναι οι παραγωγοί San Miguel Agrícola, Argenti Lemon, Grupo Ledesma, Citromax και Citrusvil.
Το έργο θα αναπτυχθεί σε τρία χρόνια στις πιο σημαντικές περιοχές της παραγωγής εσπεριδοειδών στην Βορειοδυτική Αργεντινή. Σύμφωνα με τη σύμβαση συνεργασίας, η Bayer θα παρέχει καινοτόμες λύσεις στην προστασία της καλλιέργειας εσπεριδοειδών στην Αργεντινή, μιας από τις μεγαλύτερες παραγωγούς φρούτων, παγκοσμίως. Η Bayer θα προσφέρει επίσης τεχνογνωσία για τη διαχείριση εντόμων ώστε να διασφαλίσει σωστή και αποτελεσματική χρήση των προϊόντων της, με βιώσιμο τρόπο. Τα επιβλεπόμενα πειράματα θα διεξαχθούν από τις συμμετέχουσες εταιρίες εσπεριδοειδών, ξεκινώντας κατά πάσα πιθανότητα το 2020. Στόχος είναι η διαμόρφωση και εφαμρογή μίας στρατηγικής ενάντια στην Diaphorina citri, το έντομο φορέα που ευθύνεται για τη μετάδοση του ΗLB, που προκαλεί μία βακτηριακή μόλυνση των φυτών.
Η Bayer συνεργάζεται με τη Netafim και το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion
Δουλεύοντας μαζί για τη βιώσιμη γεωργία είναι ότι ακριβώς αφορά το επιχειρηματικό μοντέλο της Βayer Food Chain Partnership. Στην έκθεση, ο συνεργάτης για πολλά χρόνια της Bayer– η Ισραηλινή εταιρία Netafim – συμμετείχε στο περίπτερο της Bayer.
Ως παγκόσμιος ηγέτης στην άρδευση ακριβείας, η Netafim έχει συμμετάσχει σε πολλές πρωτοβουλίες, όπως για παράδειγμα το Bayer ForwardFarming, το DripByDrip, και το Better Life Farming alliance. «Εδώ και αρκετό καιρό, εργαζόμαστε μαζί προκειμένου να βελτιώσουμε περισσότερο στοχευμένες εφαρμογές των προϊόντων φυτοπροστασίας μέσω του συστήματος άρδευσης», δήλωσε ο Gal Yarden, SVP Εταιρικών Εμπορικών Λύσεων της Netafim. «Το να συνοδεύουμε τη Bayer στο περίπτερό της στη Fruit Logistica είναι μία τρανή απόδειξη της επιτυχημένης συνεργασίας μας όλα αυτά τα χρόνια».
Επεκτείνοντας αυτή τη συνεργασία, η Bayer, η Netafim, και το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion εισήλθαν σε μια τριετή συνεργασία έρευνας, εστιάζοντας στην ολοκλήρωση ψηφιακών εργαλείων για την βελτιστοποίηση την εφαρμογή ακριβείας του νηματοδοκτόνου της Velum™ της Bayer.
Η Bayer παρουσιάζει το νέο της χαρτοφυλάκιο σε σπόρους λαχανικών
Η Bayer παρουσίασε επίσης το νέο της χαρτοφυλάκιο σε σπόρους λαχανικών. Μετά την πρόσφατη εξαγορά της Monsanto, η Bayer έγινε ο ηγέτης της αγοράς στον τομέα αυτό, με μία παγκόσμια παρουσία και ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο με τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στις πιο κατάλληλες ποικιλίες. Η οργάνωση της Bayer σε σπόρους λαχανικών λειτουργεί παγκοσμίως κάτω από δύο εμπορικά σήματα– αυτά του Seminis™ Seeds για καλλιέργειες υπαίθρου και του De Ruiter™ Seeds για καλλιέργειες υπό κάλυψη.
H καινοτομία αποτελεί σημαντική παράμετρο προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας, αλλά και των καταναλωτών, επισημαίνει η εταιρεία. Στην Fruit Logistica παρουσίαστηκαν οι πλέον πρόσφατες ποικιλίες τομάτας, μπρόκολου και κουνουπιδιού. Η Delisher είναι μία ποικιλία τομάτας που λανσαρίστηκε με το εμπορικό όνομα De Ruiter. Οι τομάτες Delisher είναι μία νόστιμη ποικιλία τοματίνι που υπερτερεί έναντι άλλων ποικιλιών χάρη στη γλυκιά της γεύση, την υφή και την εμφάνιση. Οι ισχυρά συνδεδεμένοι με το τσαμπί τους καρποί, είναι ένα επιπλέον σπουδαίο προϊοντικό πλεονέκτημα που διασφαλίζει ότι ο καρπός θα παραμείνει δεμένος ακόμη και μετά τη συγκομιδή.
Μία ακόμη καλλιέργεια που αξίζει την προσοχή των παραγωγών είναι το μπρόκολο με την υψηλότερη συγκομιδή που προσφέρει υπέροχη γεύση. Κάποιοι καταναλωτές προτιμούν μία ήπια και πιο γλυκιά γεύση. Με την εμπορική ονομασία μπρόκολου Seminis Bellaverde™, η Bayer λάνσαρε ποικιλίες όπως την “Sibsey” – μία πιο γλυκιά, τραγανή ποικιλία μπρόκολου που διαθέτει ένα ελκυστικό ομοιογενές πράσινο χρώμα που το κάνει επίσης κατάλληλο για σνακ.
Στην κατηγορία κουνουπίδι, η Bayer θα παρουσιάσει τη νέα της ποικιλία Whitex ανάμεσα στη γκάμα για κουνουπίδια Curdivex™ . Έχει ελκυστικό λευκό κεφάλι και την ικανότητα να δίνει στον παραγωγό ένα πιο ευέλικτο χρονικό παράθυρο για συγκομιδή. Η καλλιέργεια διαθέτει κεφάλι που εύκολα διακρίνεται και έτσι βοηθά να γίνει η σοδειά πιο αποδοτική. Διαθέτει επίσης μία εξαιρετική διάρκεια ζωής με το κεφάλι του κουνουπιδιού να παραμένει πιο λευκό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που είναι πολύ ελκυστικό για τους εμπόρους λιανικής και τους καταναλωτές.