ΑΥΞΗΣΗ, για τρίτο τρίμηνο σημείωσαν οι πωλήσεις των καταστημάτων της Marks & Spencer Group Plc, η βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης, της οποίας η τιμή της μετοχής διπλασιάστηκε σε δύο χρόνια, καθώς η διαφήμιση των γυναικείων ενδυμάτων και των ειδών υγιεινής διατροφής, προσήλκυσε περισσότερους καταναλωτές.
Οι πωλήσεις της εταιρείας στα καταστήματά της στη Βρετανία, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, αυξήθηκαν 6,8%, το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης που έληξε στη 1 Απριλίου, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Κατά μέσον όρο, επτά οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι οι πωλήσεις της Marks & Spencer, θα σημείωναν αύξηση 2,8%. Τα προ φόρων κέρδη για την οικονομική χρήση ανήλθαν από 745 εκατ. λίρες στερλίνες (1,3 δισ. δολ.) έως 755 εκατ. λίρες, σύμφωνα με την εταιρεία.
Οι μετοχές της Marks & Spencer υποχώρησαν χθες 0,5 πένα, φθάνοντας στις 564 πένες η μία στο Λονδίνο. Από την έναρξη του έτους οι μετοχές έχουν σημειώσει άνοδο 11,7%.
Την ανάπτυξη το τέταρτο τρίμηνο οδήγησαν τα ενδύματα και τα προϊόντα σπιτιού. Η εταιρεία χρησιμοποίησε διασημότητες, συμπεριλαμβανομένου του ποδοσφαιριστή Jamie Redknapp και του μοντέλου Twiggy, για να τονώσει την εικόνα των ρούχων της στους καταναλωτές. Οι πωλήσεις τροφίμων, σημείωσαν αύξηση 5,6%.
Το τέταρτο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης, οι πωλήσεις των καταστημάτων της εταιρείας που λειτουργούσαν ένα έτος, είχαν μειωθεί 6,3% και είχαν σημειώσει απώλειες για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο.