ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ πωλήσεις, του σκέλους των τραίνων της στην Κίνα, εκτιμά ότι θα εμφανίσει η μεγαλύτερη βιομηχανία κατασκευής τραίνων στον κόσμο, Alstom SA, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος μεταφορών της εταιρείας.
Η Alstom επιδιώκει να αυξήσει τις πωλήσεις στην Κίνα έως 600 εκατ. ευρώ (745,4 εκατ. δολ.) στο εγγύς μέλλος, από 200 έως 250 εκατ. ευρώ, που είναι τώρα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Alstom Transport, Philippe Mellier.
«Τώρα, πραγματοποιούμε από 200-250 εκατ. ευρώ ετησίως στην Κίνα και θέλουμε να διπλασιάσουμε τουλάχιστον αυτόν τον αριθμό τα αμέσως επόμενα χρόνια», σύμφωνα με τον Mellier, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Σιγκαπούρη, συμπληρώνοντας: «Υπογράψαμε δύο μεγάλα συμβόλαια για νέα τραίνα, πριν από 18 μήνες. Αυτά, θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα».
Η εταιρεία, με έδρα το Παρίσι, βασίζεται στη ζήτηση σε χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία για να οδηγήσει τις πωλήσεις νέων τραίνων και σταθμούς ηλεκτρικής ενεργείας, καθώς οι κυβερνήσεις των εν λόγω χωρών δαπανούν σε υποδομές. Επίσης, ευνοείται, καθώς οι εταιρείες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, παραγγέλνουν υλικό και υπηρεσίες για να ανακαινίσουν τα παλαιότερά τους συστήματα.
Η Alstom θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις και τα καθαρά της κέρδη από το τμήμα των τραίνων από την περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού, στο 20%, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, υψηλότερα από το 15%, σύμφωνα με τον Mellier.
Το σκέλος σιδηροδρόμων είναι το δεύτερο πιο κερδοφόρο από τα πέντε τμήματα της Alstom. Οι πωλήσεις σε αυτό το σκέλος αυξήθηκαν 6%, στα 2,4 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο της χρήσης που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, αποτελώντας περισσότερο από το 1/ 3 των συνολικών εσόδων της Alstom, ύψους 6,9 δισ. ευρώ, την εν λόγω περίοδο.
Η Alstom, που προσπαθεί να κλείσει συμβόλαια στην Ινδία, είπε, ότι δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στο σκέλος τραίνων, στη δεύτερη πιο πολυπληθή χώρα στον κόσμο. Κι αυτό, επειδή προσφάτως η χώρα επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στις υποδομές, είπε ο Mellier.
Επίσης η εταιρεία, θέλει να καλύψει αγορές όπως η Ινδονησία και το Βιετνάμ, για την ανάπτυξη του τμήματος τραίνων.
Ο Mellier, που γεννήθηκε το 1955, πήγε επικεφαλής του τμήματος τραίνων της Alstom στη 1 Μαΐου του 2003. Πριν εργάστηκε στη Volvo AB, τη Renault SA και τη Ford Motor Co.