Kleemann: Οι στόχοι για τη διετία 2006 -2007

Παρουσίαση στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών
Τετάρτη, 26 Απριλίου 2006 15:39

Με την προώθηση νέων προϊόντων στην ελληνική και τις διεθνείς αγορές, αλλά και την ανάπτυξη εμπορικών δικτύων στην Ευρώπη και τη Μ. Ανατολή μέσω νέων θυγατρικών και αντιπροσωπειών «χτίζει» η Kleemann Hellas το διεθνές προφίλ του ομίλου.

Τις προοπτικές του και την πορεία διεθνοποίησης της εταιρίας, παρουσίασε σήμερα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών ο γενικός διευθυντής της Kleemann Hellas, Αναστάσιος Κυριακίδης.

Αναλύοντας τους στόχους της Kleemann για τη διετία 2006-2007, με αιχμή την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στη διαρκώς αναπτυσσόμενη ελληνική αγορά των ανελκυστήρων, αλλά και τη διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό, ο κ. Κυριακίδης κατέγραψε:

-την προώθηση νέων προϊόντων στην ελληνική και διεθνείς αγορές (Ανελκυστήρες χωρίς μηχανοστάσιο, αντισεισμικός ανελκυστήρας, οικιακός ανελκυστήρας),

-την ανάπτυξη εμπορικών δικτύων στην Ευρώπη και Μ. Ανατολή μέσω ανάπτυξης θυγατρικών και αντιπροσωπειών,

-την περαιτέρω ανάπτυξη τμήματος service πελατών

-και την αύξηση των κονδυλίων στην έρευνα και ανάπτυξη ολοκληρωμένων συστημάτων ανελκυστήρων.

Ενδεικτική, σύμφωνα με τον κ. Κυριακίδη, της μέχρι σήμερα θετικής πορείας του ομίλου όσο και των προοπτικών του είναι αφενός η εξέλιξη των οικονομικών του μεγεθών του 2005 και αφετέρου οι εκτιμήσεις για το σύνολο του 2006.

Σε ό,τι αφορά το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, η διοίκηση της Kleemann Hellas προσβλέπει σε ενοποιημένες πωλήσεις της τάξης των 81,10 εκατ. ευρώ (79,25 εκατ. ευρώ το 2005) και καθαρά κέρδη προ φόρων 10,4 εκατ. ευρώ (9,79 εκατ. ευρώ το 2005).



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα