Στις 68 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά μία μονάδα, ανήλθε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης το 3ο τρίμηνο 2018 στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη Nielsen. Ωστόσο παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 87 μονάδες. Βάσει της έρευνας, 7 στους 10 Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση.
Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλλει ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), με το ποσοστό της εργασιακής ανασφάλειας να είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).
Να σημειωθεί δε ότι η μεγάλη πλειονότητα, δηλαδή επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.
Στην κατεύθυνση αυτή οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων εντοπίζονται στην αγορά φθηνότερων καταναλωτικών προϊόντων (71%), στη μείωση των εξόδων για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) όπως και σε εκείνα για ένδυση (56%).
naftemporiki.gr