Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Σε ναυαρχίδα της βιομηχανίας ένδυσης αναδεικνύεται η αγορά αθλητικών ειδών, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για μέσο ρυθμό ανάπτυξης 5%-6% την περίοδο 2018-2023 (σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις διεθνών οίκων), γεγονός που πυροδοτεί επενδυτική κινητικότητα και ανάδειξη νέων παικτών στη διεθνή, αλλά και στην εγχώρια σκηνή.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, όπου η αγορά βρέθηκε σε τροχιά επιβράδυνσης και μάλιστα με διψήφιο ρυθμό τουλάχιστον μία πενταετία μετά το ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης το 2008, φαίνεται να έχει βρει τον βηματισμό της τα τελευταία χρόνια. Στοιχεία της ICAP Group αναφέρουν ότι το μέγεθος της φαινομενικής κατανάλωσης σε σετ αθλητικών φορμών εμφάνισε πτώση κατά την περίοδο 2000-2010, με μέσο ετήσιο ρυθμό 8,4%, τάση που αποδόθηκε σε μεγάλο βαθμό στη στροφή του καταναλωτικού κοινού από τα πλήρη σετ αθλητικών φορμών σε αγορές μεμονωμένων μερών αθλητικής ένδυσης.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»