Τον Ιούνιο η διάθεση του λογισμικού Duet από SAP και Microsoft

Παρασκευή, 05 Μαΐου 2006 10:01

Τον Ιούνιο του 2006 αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου λογισμικού που ανέπτυξαν από κοινού οι εταιρείες SAP και Microsoft με την ονομασία “Duet software for Microsoft Office and SAP”.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το Duet επιτρέπει στους σύγχρονους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν το οικείο περιβάλλον του Microsoft Office για να αποκτήσουν πρόσβαση σε επιλεγμένες επιχειρηματικές διαδικασίες και δεδομένα του SAP. Η βελτιωμένη και ευέλικτη πρόσβαση στη λειτουργικότητα των εφαρμογών SAP θα βοηθήσει τις εταιρείες που χρησιμοποιούν το λογισμικό Duet να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να συμμορφώνονται καλύτερα με τις διαδικασίες και να βελτιώσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Περίπου 100 πελάτες και συνεργάτες των δύο εταιρειών, στους οποίους περιλαμβάνονται οι Atmel, Infosys και Kimberly-Clark, είχαν ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητες του λογισμικού στις πρώτες εκδόσεις του από τα τέλη του 2005.

Η SAP και η Microsoft ανακοίνωσαν επίσης τα σχέδιά τους για τη βελτίωση των δυνατοτήτων του Duet κατά τη φετινή χρονιά και προανήγγειλαν τη διαθεσιμότητα επιπλέον επιχειρηματικών σεναρίων το δεύτερο εξάμηνο του 2006.

«Το λογισμικό Duet είναι ένας συνδυασμός εφαρμογών του Microsoft Office με επιχειρηματικές πληροφορίες και διαδικασίες της SAP που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα και ταχύτητα της λήψης αποφάσεων και την παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Με το Duet, η πρόσβαση στο SAP θα είναι ευκολότερη και αποτελεσματικότερη για τους πολλούς χρήστες που εργάζονται με το Microsoft Office», δήλωσε ο Mark Levitt, Αντιπρόεδρος της IDC για θέματα συνεργασίας και έρευνας στο χώρο εργασίας των επιχειρήσεων.

Το λογισμικό Duet, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, εξασφαλίζει σημαντικό πλεονέκτημα στις εταιρείες και στους εργαζομένους τους, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο όσον αφορά στα εξής:

• Παρακολούθηση προϋπολογισμού: Προσφέρει στα διευθυντικά στελέχη απρόσκοπτη πρόσβαση στα οικονομικά δεδομένα που χρειάζονται για να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις.

• Διαχείριση χρόνου: Δίνει στους εργαζόμενους τη δυνατότητα να καταγράφουν τις ώρες εργασίας τους καθώς και εκείνες για τις οποίες πληρώνονται, χρησιμοποιώντας το ημερολόγιο του Microsoft Office Outlook®, το οποίο αυτόματα συγχρονίζει και ενημερώνει τα ραντεβού του Outlook με την εφαρμογή της SAP για διαχείριση επιχειρηματικών πόρων, mySAP ERP.

• Διαχείριση άδειας: Επιτρέπει στους εργαζόμενους να υποβάλλουν αιτήσεις άδειας και να διαχειρίζονται τις διαδικασίες έγκρισης μέσω του Outlook, καθιστώντας εφικτό τον συγχρονισμό δεδομένων και διαδικασιών μεταξύ της επιφάνειας εργασίας και του mySAP ERP. • Διαχείριση οργάνωσης: Προσφέρει στους εργαζόμενους και στα διευθυντικά στελέχη πρόσβαση σε πληροφορίες οργάνωσης και σε εργασίες σχετικές με το ανθρώπινο δυναμικό, στο γνωστό περιβάλλον του Outlook.

Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2006, οι SAP και Microsoft σχεδιάζουν να διαθέσουν δύο πακέτα του λογισμικού Duet, προσφέροντας επιπλέον επιχειρηματική υποστήριξη, βελτίωση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας και γλωσσική υποστήριξη. Τα πακέτα αυτά θα διαθέτουν πέντε επιπλέον εναλλακτικές εκδοχές στο σύστημα Microsoft Office, οι οποίες προέρχονται από τις εφαρμογές mySAP ERP και mySAP Business Suite για τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) και τη διαχείριση των σχέσεων με τους προμηθευτές (SRM). Οι εναλλακτικές εκδοχές είναι: διαχείριση προσλήψεων, διαχείριση ταξιδιών, analytics, διαχείριση προμηθειών και διαχείριση ενεργειών πωλήσεων. Με αυτά τα πακέτα, οι δυνατότητες του λογισμικού Duet επεκτείνονται πέρα από την απλή αυτοεξυπηρέτηση των εργαζόμενων και των διευθυντικών στελεχών, με στόχο την αποτελεσματικότητα των εφαρμογών στο χώρο της επιχείρησης και τον περιορισμό των δαπανών. Τα πακέτα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι συμβατά με την επόμενη έκδοση του mySAP ERP και την έκδοση του συστήματος Microsoft Office 2007.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα