Κωτσόβολος: Νέα Β2Β υπηρεσία για τους ξενοδόχους – Πώς το Μηχανοστάσιο του Μέλλοντος αλλάζει την εμπειρία ενός ξενοδοχείου 

Sponsored content
Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2018 15:31
REUTERS/YORGOS KARAHALIS

Με μία ακόμη προσθήκη στις παρεχόμενες Β2Β υπηρεσίες του η εταιρεία Κωτσόβολος ανοίγει τις πόρτες του «Ξενοδοχείου του Μέλλοντος» αυτή τη φορά στο εκθεσιακό κέντρο METROPOLITAN EXPOHall 1, Stand C04/D04. Tο Δωμάτιο του Μέλλοντος, σύμφωνο με τα υψηλά διεθνή πρότυπα, έχει εξοπλιστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και αυτοματισμών, ενώ είναι πλέον και φορητό. Στο «Δωμάτιο του Μέλλοντος» ο επισκέπτης μπορεί να ελέγχει όλο το δωμάτιο από το κινητό τηλέφωνο, την Hotel TV ή τη συσκευή του τηλεφώνου δίπλα στο κρεβάτι του. Επίσης, μπορεί να ελέγχει τα φώτα, να παίζει μουσική από την προσωπική του βιβλιοθήκη, να ελέγχει τις κουρτίνες και τη θερμοκρασία.

Το συγκεκριμένο concept παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη HORECA 2018, ενώ αυτή τη φορά η Κωτσόβολος ενισχύει ακόμη περισσότερο τις λύσεις που προτείνει για τον ξενοδοχειακό κλάδο και περιλαμβάνει μία ακόμα στάση, το Μηχανοστάσιο του Μέλλοντος. Η Business ομάδα της Κωτσόβολος θα είναι εκεί για να πραγματοποιήσει την ξενάγηση παρουσιάζοντας ολοκληρωμένες λύσεις που:

  • αυξάνουν τον έλεγχο των λειτουργιών του ξενοδοχείου, όπως της ποιότητα τους αέρα είτε εντός των δωματίων, είτε του νερού της πισίνας, ακόμα και απομακρυσμένα, αλλά και τον real-time εντοπισμό βλαβών εντός του μηχανοστασίου
  • συμβάλλουν στην εξοικονόμηση οικονομικών πόρων και ενέργειας της επιχείρησης. Για παράδειγμα, μέσα από τους αυτοματισμούς που παρουσιάζει ο Κωτσόβολος δίνεται η δυνατότητα να διακόψετε την κυκλοφορία ζεστού νερού σε ορόφους ή πτέρυγες του ξενοδοχείου που δεν υπάρχει νοικιασμένο δωμάτιο, εξοικονομώντας χρήματα χωρίς να θυσιάζετε στο παραμικρό την εμπειρία των επισκεπτών σας. 
  • Αξιοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας όπως είναι η ηλιακή ενέργεια για την ποιοτική παροχή ζεστού νερού χρήσης, συνδυάζοντας ηλιοθερμικούς σταθμούς υψηλής απόδοσης με προηγμένες δεξαμενές νερού και αντλίες θερμότητας, όπως αυτές της Carrier, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση ενέργειας από 60% έως και 95%.
  • εξασφαλίζουν μείωση των εκπομπών CO2 με αποτέλεσμα το χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Στόχος της Κωτσόβολος είναι η μετατροπή της τεχνολογίας σε εργαλείο εξυπηρέτησης  των αναγκών του πελάτη του ξενοδοχείου. Οι συσκευές έρχονται να καλυτερεύσουν την εμπειρία του επισκέπτη, και οι υποδομές να αποτελέσουν εργαλείο στα χέρια των ξενοδόχων με αποτέλεσμα να γίνουν αφανείς ήρωες και να προσφέρουν συνολικά ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα διαβίωσης και άνεσης στον επισκέπτη από το check-in μέχρι το check out. Πάνω από 250.000 επιχειρήσεις έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα τις Business λύσεις της Κωτσόβολος, ανάμεσα σε αυτές είναι 5άστερα ξενοδοχεία, όπως το Lindos Imperial, Lindos Royal, Gennadi Grand Resort, Milos Cove, Grand Hyatt Athens, ikos Resorts, boutique hotels, όπως το Antigon Urban Chic Hotel, κορυφαία 4άστερα ξενοδοχεία, όπως το Elefsina Hotel, αλλά και καταλύματα στη νησιωτική Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τους πελάτες του η Κωτσόβολος κάνει ευκολότερη τη χρηματοδότηση των ξενοδοχείων, με το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος. για επιχειρήσεις για αγορές από 10€/μήνα, αλλά και με ειδικές συμβουλές για τα προγράμματα ΕΣΠΑ.

Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει ένα σύγχρονο σύνολο υποδομών, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των Β2Β πελατών. Συγκεκριμένα, τα συνεχώς αναπτυσσόμενα δίκτυα  Business Centers (σε Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο, Κόρινθο, Ιωάννινα, Πυλαία & Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, Λάρισα, Καλαμάτα, Λ.Συγγρού στη Ν.Σμύρνη και Πειραιά), είναι εξοπλισμένα με επαγγελματικά είδη και στελεχωμένα με εξειδικευμένους πωλητές στις επαγγελματικές λύσεις. Η κεντρική Business Ομάδα Διαχείρισης Εταιρικών Πελατών, το τηλεφωνικό κέντρο με 102 συνεργάτες (Τηλ. Επικοινωνίας 210 28 99 999) αλλά και το b2b.kotsovolos.gr, παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένη υποστήριξη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα