ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 41%, αποτέλεσμα ου μεγαλύτερου αριθμού πελατών κινητής τηλεφωνίας στο σκέλος της SFR, σε συνδυασμό με τις υψηλότερες πωλήσεις μουσικής, σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας της Γαλλίας, Vivendi SA. Η εταιρεία, αναθεώρησε προς τα πάνω την προοπτική για τα κέρδη το 2006.
Τα καθαρά κέρδη το τρίμηνο έως και τον Μάρτιο, αυξήθηκαν στα 707 εκατ. ευρώ (910 εκατ. δολ.) ή 61 σεντς ανά μετοχή, από 501 εκατ. ευρώ ή 43 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνος, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα κέρδη της περιλαμβάνουν 97 εκατ. ευρώ από έσοδα.
Η Vivendi είπε τον μήνα που πέρασε ότι οι πωλήσεις της το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν 5,7%, φθάνοντας τα 4,77 δισ. ευρώ, μετά την άνοδο των εσόδων του σκέλους μουσικής και βιντεοπαιχνιδιών. Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Vivendi, Jean-Bernard Levy, βασίζεται στις πωλήσεις μουσικής μέσω του Internet για την τόνωση της ανάπτυξης, αλλά και στα online παιχνίδια, όπως το World of Warcraft, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο για ψυχαγωγία στο Internet.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της το 2006 θα αυξηθούν κατά 16% έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης για αύξηση από 11% έως 13%.
Οι μετοχές της Vivendi έχουν σημειώσει φέτος άνοδο 5,1%, υστερώντας της ανόδου του δείκτη CAC 40, που έχει σημειώσει άνοδο 7,8%.