Ahold: Χαμηλότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ εξ αιτίας του ανταγωνισμού

Τετάρτη, 24 Μαΐου 2006 10:16

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ πωλήσεις στις ΗΠΑ πραγματοποίησε το πρώτο τρίμηνο η Royal Ahold NV, η ολλανδική ιδιοκτήτρια των σούπερ μάρκετ Stop & Shop και Giant, αποτέλεσμα του έντονου ανταγωνισμού.

Τα έσοδα στα Stop & Shop υποχώρησαν 0,8% στα 5 δισ. δολ., σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ahold που εδρεύει στο Αμστερνταμ, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στα καταστήματα Giant, οι πωλήσεις μειώθηκαν 5,6%, φθάνοντας στο 1,8 δισ. δολάρια.

Η Ahold πραγματοποιεί περίπου το 70% των εσόδων της από τη Βόρειο Αμερική. Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, Anders Moberg, είπε την εβδομάδα που πέρασε ότι οι ανταγωνίστριες εταιρείες έχουν γίνει ακόμη πιο επιθετικές και πως η εταιρεία ελέγχει τις μη κερδοφόρες δραστηριότητές της , συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας Tops στις ΗΠΑ. Τον Μάρτιο, ο ίδιος είπε ότι η δραστηριότητα της Ahold στα είδη μπακαλικής θα αυξηθεί μόλις 2,5% φέτος, στο ήμισυ της προηγούμενης πρόβλεψης.

Οι μετοχές της Ahold σημείωσαν άνοδο 7 σεντς, ποσοστό 1,1%, φθάνοντας χθες στο Αμστερνταμ στα 6,25 ευρώ η μία. Συνολικά μέσα στο έτος έχουν σημειώσει άνοδο 2,8%.

Η Ahold είχε μέχρι τα τέλη του τρίτου τριμήνου του 2005 στην κυριότητά της 835 καταστήματα στις ΗΠΑ, έναντι 3.877 καταστημάτων της Wal-Mart Stores Inc., της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης στον κόσμο.

Η Ahold έχει πει ότι πρέπει να μειώσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων που εμπορεύεται, να προσθέσει στη γκάμα της προϊόντα private label και να ανακαινίσει τα καταστήματά της για να αναζωογονήσει την ανάπτυξη των πωλήσεων. Οι αναλυτές ανησυχούν ότι η περαιτέρω μείωση των τιμών πώλησης, ενδέχεται να βλάψει τα περιθώρια κέρδους.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 8,6%, φθάνοντας στα 14,1 δισ. ευρώ (18 δισ. δολ.), αποτέλεσμα της ανάπτυξης του σκέλους διανομής της στις ΗΠΑ.

Την εβδομάδα που πέρασε η εταιρεία είπε ότι θα μειώσει τις τιμές σε 1.000 προϊόντα, στην αλυσίδα των καταστημάτων της, Albert Heijn, τον μεγαλύτερο όμιλο σούπερ μάρκετ στην Ολλανδία, με στόχο να ανταγωνιστεί εταιρείες που πουλούν φθηνά, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων Aldi.

Οι πωλήσεις της Albert Heijn σημείωσαν αύξηση 4,8%, φθάνοντας στα 2,1 δισ. ευρώ, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Η εταιρεία προσέλαβε τον Moberg στη θέση του CEO, με στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των επενδυτών μετά από ένα οικονομικό σκάνδαλο το 2003.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα