Δύο από τους κορυφαίους ομίλους καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο, οι Unilever και Nestle, εμφάνισαν ισχυρότερες οικονομικές επιδόσεις το τελευταίο τρίμηνο, καθώς η ανάκαμψη μισθών και πληθωρισμού σε μεγάλες ανεπτυγμένες και αναδυόμενες οικονομίες τους έδωσε τη δυνατότητα να αυξήσουν και εκείνες τις τιμές τους.
Η άνοδος των τιμών έρχεται να προσφέρει πολύτιμο στήριγμα στους πρωταγωνιστές ενός κλάδου, που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και ταχύτατες μεταβολές στα γούστα των καταναλωτών.
H Unilever, της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα brands Hellmann και Dove, ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της αυξήθηκαν 3,8% το τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο προέβη σε ανατιμήσεις 1,4%. Η Nestle των Nescafe και Kit Kat είδε τις οργανικές πωλήσεις της να αυξάνονται 2,9% στο ίδιο διάστημα, κατά το οποίο οι τιμές αυξήθηκαν 0,9%.
Τα τελευταία τρίμηνα αρκετοί όμιλοι καταναλωτικών αγαθών δυσκολεύονταν να αυξήσουν τις τιμές σε ένα περιβάλλον αδύναμων μισθολογικών αυξήσεων, ασθενικού πληθωρισμού, αλλά και μεγάλων προσφορών από εκπροσώπους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παράλληλα καταγραφόταν μία μεγάλη στροφή των καταναλωτών όχι μόνο στις διαδικτυακές αγορές, αλλά και στις αλυσίδες χαμηλού κόστους.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από WSJ