Hewlett-Packard: Δεν μειώνει τις τιμές για να αυξήσει το μερίδιό της

Σύμφωνα με τον νέο περιφερειακό διευθυντή της εταιρείας, Tom Iannotti.
Παρασκευή, 26 Μαΐου 2006 14:15

ΔΕΝ θα μειώσει τις τιμές της η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών στον κόσμο, Hewlett-Packard Co., όπως έκαναν οι ανταγωνίστριές της, όπως η Dell Inc., με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με τον νέο περιφερειακό διευθυντή της εταιρείας, Tom Iannotti.

«Νοικιάζεις μερίδιο αγοράς όταν ανταγωνίζεσαι σε επίπεδο τιμών», ανέφερε ο Tom Iannotti, επικεφαλής της εταιρείας στην Ασία, μιλώντας χθες σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Σιγκαπούρη, συμπληρώνοντας: «Φυσικά στόχος μας είναι να γίνουμε η υπ΄αριθμόν ένα εταιρεία στην Ασία, αλλά με μερίδιο αγοράς που θα μπορούμε να συντηρήσουμε και το οποίο θα αποφέρει κέρδη».

Η Hewlett-Packard και η Dell – η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών στον κόσμο – υστερούν της κινεζικής Lenovo Group Ltd. στην Ασία, κυρίως, επειδή η ηγέτιδα της αγοράς προσφέρει χαμηλότερες τιμές. Η περιφέρεια γίνεται πιο σημαντική, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν την ανάπτυξη στις αναπτυσσόμενες αγορές, προκειμένου να περιορίσουν τη μείωση των πωλήσεων στις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη.

Ο Iannotti, 49 ετών, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του περιφερειακού διευθυντή της Hewlett-Packard την 1 η Μαΐου στη Σιγκαπούρη, είπε ότι πρώτος του στόχος είναι η επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων στην Ασία. Ο επί 24 χρόνια βετεράνος της Hewlett-Packard κατείχε προσφάτως στις ΗΠΑ τη θέση του επικεφαλής του τμήματος λύσεων του ομίλου.

Η Hewlett-Packard αύξησε το μερίδιο προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών στην Ασία – εκτός Ιαπωνίας – στο 10,8% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, από 10,5% πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner Inc. Το μερίδιό της είναι χαμηλότερο της Lenovo, που ανέρχεται στο 15,9%, αλλά υψηλότερο της Dell, που είναι 7,3%.

Ο Iannotti, είπε μεταξύ άλλων, ότι η Hewlett-Packard περιμένει ακόμη καθαρή αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων της στην Ασία, από τους περίπου 14.000 που απασχολεί σήμερα.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι θα λάβει αποφάσεις σχετικά με το πλάνο του και τον ρόλο του, αφού ακούσει και συνομιλήσει με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους προμηθευτές της εταιρείας.

«Πρωταρχικός ρόλος μου σε αυτή τη θέση είναι να ακούσω και όχι να έρθω για να εφαρμόσω μια φόρμουλα ή μια συνταγή», κατέληξε.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα