Ο όμιλος Μωρεας οριστικός ανάδοχος στον άξονα Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα

Κατατέθηκαν οι προσφορές για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65
Τρίτη, 30 Μαΐου 2006 16:17

Τον οριστικό ανάδοχο του έργου κατασκευής του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Λεύκτρο - Σπάρτη, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Παράλληλα το υπουργείο ανακοίνωσε ότι κατατέθηκαν οι τελικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές των υποψηφίων ομίλων που διεκδικούν την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας - Ε65.

Αμφότερα τα έργα πρόκειται να κατασκευαστούν με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Οριστικός ανάδοχος του έργου ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ & ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ αναδείχθηκε ο Όμιλος ΜΩΡΕΑΣ (χωρίς όπως επισημαίνει το υπουργείο, να κατατεθεί καμία ένσταση) στον οποίαο συμμετέχουν οι εταιρείες : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ Α.Ε., IMPREGILO SpA., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε..

Για το διαγωνισμό, είχαν προεπιλεγεί τρεις όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατάθεσαν προσφορές οι δύο όμιλοι: ο όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ και ο όμιλος ΜΩΡΕΑΣ.

Βάσει της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου, το κατασκευαστικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 844 εκατομμύρια ευρώ και το συνολικό κόστος στα 1,044 δισ. ευρώ. Στο συνολικό κόστος περιλαμβάνονται επιπλέον οι τόκοι κατασκευαστικής περιόδου, το κόστος λειτουργίας κατά την κατασκευή κ.α. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το Έργο Παραχώρησης έχει συνολικό μήκος 205 χλμ. με 26 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και τον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο - Σπάρτη.

Για την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας - Ε65, προσφορές κατέθεσαν ο όμιλος Ελληνικές Διαδρομές στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες FCC Construction S.A., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ ΑΤΕ, ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΤΕ κ.α. και ο όμιλος HELLENIC AUTOPISTAS στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες CINTRA S.A., DRAGADOS S.A, ΓΕΚ Α.Ε, ΤΕΡΝΑ Α.Ε κ.α.

Είχαν προεπιλεγεί και άλλοι δύο όμιλοι - ο όμιλος Bouygues-ΑΛΤΕ-ASF- Archirodon και ο όμιλος Ε-ΦΘΙΑ ΟΔΟΣ - οι οποίοι τελικά δεν κατέθεσαν προσφορές.

Το έργο του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) περιλαμβάνει την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (θα κατασκευασθεί εξ ολοκλήρου από την αρχή), από την ΠΑΘΕ (ημικόμβος κοντά στη Σκάρφεια) έως τον Α/Κ Παναγιάς της Εγνατίας Οδού μήκους 175 χλμ, και τη λειτουργία, αναβάθμιση και συντήρηση τμημάτων που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα (δηλαδή με δαπάνη του Δημοσίου) στο Πέταλo του Μαλιακού της ΠΑΘΕ, από Σκάρφεια μέχρι Ράχες, μήκους 57χλμ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα